Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tele2 mobiel abbonement en wil dit uitbreiden met databundel plus (2Mbit download speed) heeft iemand ervaring of dit goed gaat met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een tele2 mobiel abbonement en wil dit uitbreiden met databundel plus (2Mbit download speed) heeft iemand ervaring of dit goed gaat met de Iphone ? De klantenservice is een beetje wazig en de prijzen in internetsite zijn onjuist volgens de klantenservice van Tele2.
(kreeg 3 maanden gratis op databundel (15 euro) als ik 1 jaar mijn abb verlengde) Wie kan mij zijn ervaring vertellen ? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Laatste update : 3 maal verschillende antwoorden van Tele2 helpdesk ontvangen... Heb nu besloten over te stappen naar Vodafone TV-gids actie... Vandaag krijg ik mijn SIM en 10 septemebr wordt niummer gepoort...
Mbt Tele2... zij zijn nu van T-Mobile. Ik heb Tele 2 sim only 500 min voor 0,05 per/min... als ik meer belde dan 500min, werd dat ook afgerekend tegen 5ct/min. Omdat ik internet nu erbij wil moet ik nieuw simonly abb afsluiten... en dan moet je gewoon 0,25 ct/min afreken buiten je bundel... met grillig belgedrag is dit niet fijn!! Helaas dus geen voordelen meer bij Tele2 |
![]() |
Labels |
tele2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beste provider/abbonement voor iphone 4 | biagio300 | Overige providers Nederland | 2 | 25-07-10 20:36 |
Iphone + Tele2 | pokpokpok | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-04-10 15:31 |
Beste Provider/abbonement voor de Iphone | Bas van Hout | Overige providers Nederland | 38 | 13-11-09 20:17 |
internet instellingen voor tele2 | jonathan1993 | iPhone algemeen | 0 | 08-07-09 23:03 |
Tele2/iPhone? | AnnieW | Overige providers Nederland | 2 | 04-05-08 15:17 |
|
|