Iphone + Tele2 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op de site van algebeld.nl gezien dat een goedkoop Tele2 abbonement voor 1 jaar met een Iphone 3G iets minder dan 400 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone + Tele2
Ik heb op de site van algebeld.nl gezien dat een goedkoop Tele2 abbonement voor 1 jaar met een Iphone 3G iets minder dan 400 euro kost.
Om van al het gedoe af te zijn wil ik het liefst een nieuwe Iphone, dus vandaar deze eventuele keuze. Mijn vraag nu dus is of iemand van jullie toevallig weet of de Iphone in dat geval simlockvrij is (hardware) en zo ook Telfort kaartjes kan gebruiken? Zonder daarbij te moeten JB-en en/of unlocken en op te letten of je wel een update kan uitvoeren? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je goed bij specificatie had gekeken dan had je kunnen zien dat deze T-Mobile gelockt is
|
|
|||
|
|||
scherp,
wilde het topic al sluiten, maar wist niet hoe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone | Domino16 | Overige providers Nederland | 1 | 26-08-10 15:19 |
@tele2.nl mail op de iPhone | jantje123 | iPhone algemeen | 23 | 23-04-10 20:38 |
Tele2 3G APN settings iPhone 3GS | afrokiwi | iPhone algemeen | 8 | 10-12-09 22:31 |
iphone 2g en tele2 mobiele instellingen lukt niet | imdevoer | Overige providers Nederland | 0 | 02-12-09 20:27 |
Tele2/iPhone? | AnnieW | Overige providers Nederland | 2 | 04-05-08 16:17 |
|
|