Tele2/iPhone? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring van het mailen vanuit het buitenland met je iPhone via Tele2? Hun klantenservice doet heel duister of ze hiermee de iPhone wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tele2/iPhone?
Heeft iemand ervaring van het mailen vanuit het buitenland met je iPhone via Tele2? Hun klantenservice doet heel duister of ze hiermee de iPhone wel of niet steunen. Of wel, wat voor settings moet je invullen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
GPRS werkt gewoon, maar aangezien dataverkeer in het buitenland niet in het pakket zit en verschrikkelijk duur is, zou ik dit niet gaan doen als ik jou was
|
|
|||
|
|||
Ik kom net terug uit italië en ik kon daar geen mobiel internet ontvangen. volgens mij moet je dat bij tele2 aanvragen per sms
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone | Domino16 | Overige providers Nederland | 1 | 26-08-10 15:19 |
@tele2.nl mail op de iPhone | jantje123 | iPhone algemeen | 23 | 23-04-10 20:38 |
Iphone + Tele2 | pokpokpok | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-04-10 16:31 |
Tele2 3G APN settings iPhone 3GS | afrokiwi | iPhone algemeen | 8 | 10-12-09 22:31 |
iphone 2g en tele2 mobiele instellingen lukt niet | imdevoer | Overige providers Nederland | 0 | 02-12-09 20:27 |
|
|