Beste Provider/abbonement voor de Iphone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoners Wat is volgens jullie nou de beste provider, en met welk abbo, voor degene met een Iphone. Er zijn namelijk nog velen zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Provider/abbonement voor de Iphone
Beste Iphoners
Wat is volgens jullie nou de beste provider, en met welk abbo, voor degene met een Iphone. Er zijn namelijk nog velen zonder abbo of ze zitten er aan te denken om te switchen. Ben beniewd naar jullie ervaringen. De beoordelingen graag alsvolgt invullen om het een beetje overzichtelijk te houden. Een kleine motivering voor het cijfer zou soms nog beter zijn. Naam provider: Naam/kosten abbo: Aantal belminuten/ grote van belbundel. GPRS/Edge kosten: GPRS/Edge datalimiet/fair use policy: cijfer voor service: cijfer voor prijs: cijfer voor bereik: cijfer voor GPRS/Edge: algemeen cijfer + conclusie: Laatst gewijzigd door Bas van Hout; 10-01-08 om 15:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou dan begin ik maar als eerste
Naam provider: T-Mobile Naam/kosten abbo:Flex 20 €20 per maand Aantal belminuten/ grote van belbundel: +/- 100 min. of 100 smsjes GPRS/Edge kosten: €9,50 GPRS/Edge datalimiet/fair use policynbeperkt cijfer voor prijs:10 cijfer voor bereik:10 cijfer voor GPRS/Edge:10 algemeen cijfer + conclusie:10 (ik mag binnenkort verlengen wat ik zeker ga doen) Voordelen: Je betaalt alles uit één bundel, dus sms, mms, buitenland etc. Verder neem je de overgebleven belminuten onbeperkt over. Ze blijven van jou. Groeten, Patrick
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black Laatst gewijzigd door Patipod; 10-01-08 om 15:53. |
|
|||
|
|||
Haha oke bedankt kerel. Ik woon in een dorpie naast Den Bosch en weet helaas uit ervaring dat T-mobile hier echt slecht bereik heeft. Daarnaast heb ik zon gezeik gehad met die mannen dat ik onlangs mijn abbo had boos heb opgezegd.
Bedankt voor de info. Als er een stuk of 30 reacties staan zal ik eens een gemiddeld cijfer voor elke provider uitrekenen. |
|
||||
|
||||
Uiteraard ligt het eraan waar je woont en hoe je ontvangst terplekke is. Ik heb nu 2 jaar T-Mobile en nooit problemen gehad. Met Vodafone destijds wel. Vandaar voor mij geen Vodafone meer. Maar ja wat de een goed vind, vind iemand anders wellicht weer slecht. Uiteindelijk zul je zelf een keuze moeten maken.
Greetz, Patrick |
|
|||
|
|||
Naam provider: KPN
Naam/kosten abbo: KPN Mobiel 25 (25 EUR?) Aantal belminuten/ grote van belbundel. 250 minuten meen ik, ik ga er altijd over heen dus who cares GPRS/Edge kosten: 10 EUR GPRS/Edge datalimiet/fair use policy: FUP Telefoon included in pakket: Qtek 9100 cijfer voor service: 10 cijfer voor prijs: 8- cijfer voor bereik: 10 cijfer voor GPRS/Edge: 10 (50kb/s of sneller)EDGE bestaat in NL niet dus het is allemaal GPRS. algemeen cijfer + conclusie: 10 Ik heb slechte ervaring met T-Mobile, transfer van mijn nummer naar KPN duurde 2 maanden. KPN heeft op een gegevens moment T-Mobile duidelijk gemaakt dat ze als ze niet binnen 48 uur het nummer over hadden gezet een melding kregen bij de OPTA toen schoten ze opeens wel op bij T-Mobile. Voor mij dus nooit meer naar dat duitse bedrijf. Maar zo heeft iedereen zijn ervaringen uiteraard... Laatst gewijzigd door Martijn Snels; 10-01-08 om 16:47. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
die is er echt niet, maar dat komt omdat je niet zo veel heel kan downloaden met maar 64kbps
|
|
||||
|
||||
Zo ver als ik weet is PIT bij T-Mobile onbeperkt. Staat ook zo op hun site. Als je er gewoon normaal gebruik van maakt is het geen probleem. Maar goed, je moet er natuurlijk ook weer geen misbruik van gaan maken. Tot nu toe nog nooit problemen gehad.
|
|
||||
|
||||
Naam provider: Vodafone
Naam/kosten abbo: Prepaid Aantal belminuten/ grote van belbundel. GPRS/Edge kosten: 9,50 per maand GPRS/Edge datalimiet/fair use policy: 200mb (binnen 2gb blijven f.u.p). cijfer voor service: 9 cijfer voor prijs: 9 cijfer voor bereik:9 cijfer voor GPRS/Edge:9 algemeen cijfer + conclusie: voor 9,5 per maand mobiel internetten, werkt uitmuntend. Snelheid is prima. Eventueel ook te gebruiken voor HSDPA toestellen, echter wel op je verbruik letten. Gebruik de iphone dus puur voor data, en bijna niet om te bellen. Om te bellen gebruik ik de N95, puur omdat dat gratis is (baas betaald . Internet op telefoon word niet vergoed, dus daarom een aparte prepaid kaart. |
|
|||
|
|||
Naam provider: T-Mobile
Naam/kosten abbo: T-Mobile Flex 30 / 30 Euro p/m Aantal belminuten/ grote van belbundel: 30 euro (ongeveer 187 minuten) GPRS/Edge kosten: 9.50 p/m GPRS/Edge datalimiet/fair use policy: Onbeperkt cijfer voor service: 8 cijfer voor prijs: 7 cijfer voor bereik: 4 cijfer voor GPRS/Edge: 10 (de limitaties liggen eerder aan de iPhone) algemeen cijfer + conclusie: 6. Mijn abonnement mag ik binnenkort verlengen, maar ik denk dat ik toch overstap. T-Mobile is wel goedkoop, maar het bereik is waar ik woon gewoon veel te slecht. |
|
|||
|
|||
Waarom (lijkt) niemand hier een sim-only abonnement te hebben? Dat scheelt toch vaak de helft op het maandelijkse bedrag.
|
|
||||
|
||||
Naam provider: Telfort
Naam/kosten abbo: Sim Only Telfort 300 + 300 sms = 17,50 pm Aantal belminuten/ grote van belbundel: 300 minuten + 300 sms GPRS/Edge kosten: 9.50 p/m GPRS/Edge datalimiet/fair use policy: Onbeperkt cijfer voor service: 2 cijfer voor prijs: 10 cijfer voor bereik: 9 cijfer voor GPRS/Edge: 10 algemeen cijfer + conclusie: 8, lekker goedkoop en nooit gezeik. |
|
|||
|
|||
Naam provider: T-Mobile
Naam/kosten abbo: T-Mobile Relax 150, €20 p/m Aantal belminuten/ grote van belbundel. 150 belminuten GPRS/Edge kosten: - GPRS/Edge datalimiet/fair use policy: - cijfer voor service: 8 cijfer voor prijs: 3 cijfer voor bereik: 8 cijfer voor GPRS/Edge: - algemeen cijfer + conclusie: 5, bij relax moet je voor alles een bundel afsluiten, dus als ik een smsje verstuur, ben ik meteen al buiten mijn €20,--. Vanaf april neem ik een Sim-Only Flex 20 voor €10,-- p/m. Daar wordt alles betaald uit één bundel! Ook neem ik onbeperkt internet van €9,50 p/m. Ik hoop dat dat beter is dan Relax, Relax is sterk af te raden! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk zat je nog aan je contract vast bij T-Mobile en was dit de reden dat nummerbehoud niet eerder kon plaatsvinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Relax 300 + 100 SMS gratis voor 12 euro (1 jarig abonnement). |
|
|||
|
|||
Naam provider: Telfort
Naam/kosten abbo: 35 (8mnd - 50%) Aantal belminuten/ grote van belbundel: 275 (onbeperkt sms 4 mnd gratis) GPRS/Edge kosten: 9.50 GPRS/Edge datalimiet/fair use policy: Max. 10 x het gemiddelde á ? cijfer voor service: 8 cijfer voor prijs: 8 cijfer voor bereik: 4 cijfer voor GPRS/Edge: 8 algemeen cijfer + conclusie: 7 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
welke abbonementen worden er in Belgie gebruikt door iphone gebruikers?
zelf zit ik bij proximus maar moet mijn eerste afrekening nog gaan krijgen(heb zondag pas mijn iphone binnen) en kan eventueel gaan aanpassen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Momenteel de beste provider?? | Wingman | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-05-11 07:45 |
beste provider/abbonement voor iphone 4 | biagio300 | Overige providers Nederland | 2 | 25-07-10 21:36 |
Welke provider kan ik het beste nemen? | gon1234abcd | Overige providers Nederland | 15 | 13-08-09 19:05 |
Beste provider 3G Nederland | Drag0n | Archief | 8 | 17-07-08 16:20 |
België: Welke provider het beste voor iPhone in België | absrnd | Overige providers België | 9 | 09-12-07 15:46 |
|
|