soms internet probleem vanuit apps 3gs discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enige tijd problemen met apps die internet verbinding willen maken (oa aandelen, sms betalen, file info etc). Deze apps krijgen geen data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
soms internet probleem vanuit apps 3gs
Ik heb sinds enige tijd problemen met apps die internet verbinding willen maken (oa aandelen, sms betalen, file info etc). Deze apps krijgen geen data binnen. Als ik vervolgens safari start en een willekeurige pagina opvraag, dit weer sluit en de app opnieuw start werkt het wel. Lijkt wel of safari de verbinding op een andere manier opzet, die daarna door de app gebruikt kan worden.
Ik heb dit probleem alleen via gsm/umts. Op Wi-Fi werkt het wel perfect. Ik heb een 3gs en gebruik het vodafone netwerk. Problemen doen zich pas sinds kort (enkele weken denk ik) voor, daarvoor werkte het prima. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Overige telecomproviders Nederland en België
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet : soms geen ontvangst | CirroX | iPhone algemeen | 3 | 14-05-11 18:49 |
Internet heel langzaam, of soms geen verbinding | joost0312 | iPhone Apps | 15 | 19-08-10 19:26 |
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet | joost_ | Unlock | 4 | 19-08-10 12:37 |
Internet werkt soms niet | viper112 | iPhone algemeen | 11 | 04-02-10 15:44 |
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb | Mar10 | iTunes | 0 | 29-06-09 15:06 |
|
|