sms binnen de bundel? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik sta op het punt om een sim-only af te sluiten bij Hi. Namelijk: Hi Sim only €15,95 1 jaar 175 minuten / ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms binnen de bundel?
Beste forummers,
Ik sta op het punt om een sim-only af te sluiten bij Hi. Namelijk: Hi Sim only €15,95 1 jaar 175 minuten / 350 sms Maar er staat bij vermeld dat elk smsje 3 cent kost. Krijg ik niet voor dat maandbedrag die 350 smsjes gratis ? Of heb ik nou een heel verkeerd beeld van abonnementen.... (altijd prepaid gehad) Wie helpt mij uit de brand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het lijkt mij dat bij het abbonnement de sms en belminuten idd per stuk 3 cent zijn.
Immers: 15,95 / (350 sms + 175 belminuten) = 3 cent Bij een abbonnement hoef je dus niet te betalen, tenzij je buiten de bundel raakt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de uitleg, ik dacht zelf ook al zo iets, maar wist het niet zeker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beelen in buitenland binnen bundel | jbazelmans | Overige providers Nederland | 3 | 01-12-10 15:12 |
Extra SMS bundel | Duke-Jay | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-09-10 17:36 |
Extra sms bundel? | Scooter | Orange | 4 | 25-05-10 14:46 |
Sms bundel verhogen | joerieve | Odido (T-Mobile) | 2 | 02-05-10 16:53 |
hi prepay 7.50 sms bundel? | borgqueenx | Overige providers Nederland | 5 | 13-05-08 09:21 |
|
|