Beelen in buitenland binnen bundel discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bellen in het buitenland dus Ik heb nu ongeveer het halve internet afgezocht, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag. Kun je ergens een Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beelen in buitenland binnen bundel
Bellen in het buitenland dus
Ik heb nu ongeveer het halve internet afgezocht, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag. Kun je ergens een Iphone 4 krijgen met een abonnement waarbij bellen in buitenland binnen de bundel valt. Ik werk namelijk in Duitsland, en dus zit ik nu iedere keer buiten mijn bundel te bellen met mijn i-150 abonnement. en dat wil ik dus niet meer Laatst gewijzigd door jbazelmans; 01-12-10 om 14:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meestal is bellen en gebeld worden in buitenland buiten je bundel . Volgens mij zelfs altijd .
|
|
|||
|
|||
Bij KPN Personal SIM zit bellen in het buitenland ook in de bundel. Maar ik heb nog niets gevonden waar ik een Iphone kan bestellen met KPN Personal SIM abonnement
|
|
|||
|
|||
Bij sommige zakelijke abo's zit buitenland ook in de bundel. Het beste is e.e.a. gewoon bij de diverse providers na te vragen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extra SMS bundel | Duke-Jay | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-09-10 17:36 |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
sms binnen de bundel? | Cybot12999 | Overige providers Nederland | 2 | 26-08-10 17:58 |
|
|