geen unlock meer nodig discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Wat ik mij ineens bedacht, is het volgende: Sinds Vodafone, Hi en Telfort ook iPhones verkopen kan er dus geen sim-lock meer zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen unlock meer nodig
Beste forumleden,
Wat ik mij ineens bedacht, is het volgende: Sinds Vodafone, Hi en Telfort ook iPhones verkopen kan er dus geen sim-lock meer zijn voor T-mobile alleen. Ik heb een iPhone 3G met iOS 3.1.2 en moest altijd jailbreaken en unlocken om mijn telefoon te gebruiken met mijn Hi abo. (de telefoon via marktplaats aangeschaft). Als ik nu de standaard firmware 4.2.1 op mijn iPhone zet, ben ik dan niet gewoon van mijn sim-lock af omdat Hi tegenwoordig ook iPhones verkoopt? Hopelijk kan iemand mij een onderbouwd antwoord geven... Groeten, W Laatst gewijzigd door W89; 01-12-10 om 13:42. Reden: spellingsfout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, want de simlock zit op je iPhone, en niet in je firmware.
Iedereen download ook vanaf dezelfde server, dan zou niemand dus een simlock hebben of iedereen dezelfde.
|
|||
|
|||
KPN en vodafone etc kunnen nu dus ook toestellen aanbieden met een simlock voor hún netwerk.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Na Unlock geen BASE service meer | El-Kenny | Unlock | 6 | 26-08-10 18:33 |
Geen Unlock en Jailbreak meer.. | mustii | Jailbreak | 1 | 17-08-10 13:37 |
iPhone 3G: update naar 4.0 geen unlock meer nodig met vodafone?? | skruiper | Unlock | 13 | 30-06-10 14:10 |
iPhone 3GS: Out of the blue geen unlock meer? | ShaftX | Unlock | 4 | 09-02-10 21:57 |
|
|