Na Unlock geen BASE service meer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen?? Ik heb uiteindelijk enkel Custom FW 4.0 erop kunnen zetten... Geactiveerd, Unlocked met Ultrasn0w... Ik steek een Base kaartje erin en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na Unlock geen BASE service meer
Wie kan me helpen??
Ik heb uiteindelijk enkel Custom FW 4.0 erop kunnen zetten... Geactiveerd, Unlocked met Ultrasn0w... Ik steek een Base kaartje erin en ik krijg geen netwerk, ik steek een mobistar kaartje erin en ik krijg netwerk.... Wie kan me helpan wat te doen..... Grtz Het gaat over een iPhone 3G 8GB, baseband: 05.13.04 ( model MB489KS ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Installeer ff de hacktivation patch
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
netwerk herstellen al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het een Orange-simlock is, dan is dit een probleem waar je niets aan kunt doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu staat de custom FW erop van dit forum ( 4.0 ) .... Dus normaal zou hij moeten werken met BASE hee.... grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: HELP aub, na unlock geen service? | Janx | Unlock | 1 | 08-04-11 17:09 |
HELP aub, na unlock geen service? | Janx | Jailbreak | 4 | 30-03-11 13:11 |
iPhone 4: Unlock 01.59.00 regelmatig geen service | rushhour | Unlock | 3 | 08-11-10 18:53 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
België: Geen EDGE meer [BASE] | StevenVW | Overige providers België | 2 | 19-02-08 22:43 |
|
|