Vodafone UK simkaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyy mensen, Ik heb hier een 3Gs uit engeland liggen (gelocked op vodafone uk) Nu heb ik 4.0.1 erop gezet dus moet hem weer opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone UK simkaart
Heyy mensen,
Ik heb hier een 3Gs uit engeland liggen (gelocked op vodafone uk) Nu heb ik 4.0.1 erop gezet dus moet hem weer opnieuw activeren. Maar heb geen vodafone uk sim.. Nu las ik dat een phonebook sim ook niet meer werkt. Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aan een vodafone uk simkaart kom? Bvd. Gr. Daniel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je dat gelezen dat een phonebook simkaart niet meer werkt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simkaart O2, vodafone, orange UK gezocht | dieters | Unlock | 61 | 22-02-16 21:24 |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
iPad 2 3G en vodafone simkaart (pdp identiteit niet geaccepteerd) | Kaasschaaf | iPad algemeen | 15 | 12-05-11 00:25 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|