Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Kan er mij iemand laten weten of ik hetzelfde nummer behoud als ik mijn gewone simkaart omruil voor een microsim? Moet je daarvoor naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart?
Hoi
Kan er mij iemand laten weten of ik hetzelfde nummer behoud als ik mijn gewone simkaart omruil voor een microsim? Moet je daarvoor naar een belgacom winkel of kan dit ook via internet gerelegd worden? Bedankt Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nummer blijft behouden, activatie was op enkele minuten gebeurd, volledig gratis.
Ik heb dit via een Proximus partner geregeld. Wel eerst checken of ze een microSIM op voorraad hebben. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
micro simkaart | nance30 | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-10-10 19:53 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
T-Mobile simkaart snijden naar micro sim? | Destiny | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 18:42 |
Tijdelijke simkaart ivm nummerbehoud nog af te lopen abonement? | kraan79 | Koopinformatie Nederland | 11 | 01-09-08 23:23 |
|
|