Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, hierbij 2 vragen. Als ik smsjes verstuur, staat de correcte tijd van verzending erbij. Echter, als ik een sms ontvang, staat de tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet
Hallo allen, hierbij 2 vragen.
Als ik smsjes verstuur, staat de correcte tijd van verzending erbij. Echter, als ik een sms ontvang, staat de tijd van ontvangst op 9 uur eerder dan de oorspronkelijke tijd. Bij instellingen staat mijn datum en tijd op automatisch en mijn tijdzone uit. (als hij aan staat heb ik hetzelfde probleem). Iemand hier een oplossing voor? Tweede probleem. Aangezien ik de 'conversaties' irritant vind (wanneer komt daar eindelijk eens een oplossing voor? Ik wil een normale inbox!) en ik ook individuele smsjes wil wissen, heb ik SMSD geload via de installer. Als ik deze icoon aantap, start deze niet op. Opnieuw installeren en de telefoon aan/uit zetten werkt niet. Is hier nog een ander programma voor of een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
WeTool kan je helpen ipv smsd
Voor de rest - dat is al ruim besproken- zou ik zeggen gebruik onze reeds beruchte zoekfunctie .... Ook SMSD heeft hier meerdan een topic lopen |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda | bernardwelkers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-12-11 13:14 |
Tijd klopt niet meer? Een uur vroeger? | Lucky I | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 18:04 |
Windows: Tijd klopt niet bij synchronisatie iPad en Outlook | jwkempeneers | iTunes | 2 | 16-10-10 23:12 |
MAC-code werkt niet, klopt wel | Doblie | Wi-Fi | 4 | 16-06-10 14:58 |
België: SMS tijd klopt niet | futzie | Overige providers België | 2 | 14-02-08 16:43 |
|
|