SMS tijd klopt niet discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een probleemje, ik werk met versie 1.1.3 (oorspronkelijk 1.1.2 OTB) alles werkt perfect maar als ik een sms krijg komt dit 9 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS tijd klopt niet
hallo,
ik heb een probleemje, ik werk met versie 1.1.3 (oorspronkelijk 1.1.2 OTB) alles werkt perfect maar als ik een sms krijg komt dit 9 uur achter??? alles van gegevens staan goed, tijd van iphone, calender, enz... ook mijn world clock komt 9u achter maar de tijd die vanboven staat op iphone klopt wel!! iemand die mij kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ergens in dit forum vind je de correcte oplossing, ik dacht dat het een probleem met een recht was op de timezone file, ergens in System, dat op te lossen was met chmod 755 op die file.
|
|
|||
|
|||
bedankt oplossing gevonden op dit topic:
https://forum.iculture.nl/f14/i...berichten.html je moet gewoon inloggen via winSCP en dan naar /var/db/timezone gaan en chmod 777 doen! bedankt!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda | bernardwelkers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-12-11 13:14 |
Tijd klopt niet meer? Een uur vroeger? | Lucky I | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 18:04 |
Windows: Tijd klopt niet bij synchronisatie iPad en Outlook | jwkempeneers | iTunes | 2 | 16-10-10 23:12 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
SMS volgorde klopt soms. HELP! | sic139 | iPhone algemeen | 21 | 03-03-08 21:02 |
|
|