Welke provider + abbo type discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik vroeg mij af bij welke provider jullie zitten en met welk abbo. Misschien kunnen we op deze manier samen zoeken naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke provider + abbo type
Hallo iedereen,
ik vroeg mij af bij welke provider jullie zitten en met welk abbo. Misschien kunnen we op deze manier samen zoeken naar de goedkoopste of de opties die elke provider heeft ivm EDGE. Zeker als je hier veel gebruik van maakt heb ik al gelezen dat je makkelijke aan 500 mb dataverkeer komt per maand. Zonder optie is dit volgens mij verschrikkelijk duur hier in ons landje. Dus bij deze, geef jullie bevindingen, opmerkingen, tariefplannen, ..... Grtz, Pieter-Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mobistar-Eulike-It,1000 sms'en gratis per maand en 4€ beltegoed gratis(abonnement)
|
|
|||
|
|||
4€ beltegoed, hoeveel minuten zijn da dan ongveeer?
en hoeveel zijn u abbo-kosten per maand? en wat met data? grtz Pieter-Jan |
|
|||
|
|||
ik heb base met 200mb data optie, base heeft het grote voordeel dat je bijna overal EDGE kan gebruiken ( bij prox en mob alleen GPRS , zij hebben geopteerd voor het veel duurdere 3G en ondersteunen momenteel zo goed als nergens EDGE) . Data is bij base veeeel goedkoper
|
|
||||
|
||||
zijn er nog met een proximus abbonement?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mobistar - Tempo music
En werkt perfect |
|
|||
|
|||
Proximus smile met een Duosim optie (wegens 2 toestellen).
Geen extra optie voor dataverkeer. |
|
|||
|
|||
Proximus Smile 55 met 50MB Mobile Internet (kost 10€)
Mobistar Max All-In (1000 sms+600 min binnen-EN buitenland+7.5Mb Data) Alleen jammer dat Proximus geen EDGE gebruikt. Enkel GPRS. Geen verschil, enkel de snelheid. Mobistar gebruikt, in tegenstelling tot wat hierboven beweert wordt, WEL EDGE!!! Base gebruikt ook EDGE (waar het beschikbaar is natuurlijk...) |
|
|||
|
|||
Base prepaid met Data Access+ (200MB voor 10 euro). Ik had eerst de gewone 10MB voor 5 euro, maar daar zit je heeeeeeeel snel over tenzij je enkel je mail manueel nakijkt en de widgets spaarzaam gebruikt.
|
|
||||
|
||||
Mobistar Friends (niet MyFriends): 60 SMS + 15€ belminuten
Helaas geen GPRS/EDGE abo, ik wacht nog op flatfee of iets interessantere prijzen bij hun.
|
|||
|
|||
@Phuncz:
Voor de leken onder ons, als je GEEN EDGE abo neemt, wil dit natuurlijk niet zeggen dat je geen EDGE kan gebruiken. Je betaalt dan gewoon per minuut/Kb. Just for info... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Welke provider heb ik? | Ramiro1990 | Unlock | 8 | 26-01-11 15:16 |
Iphone gebruiken met zelfde provider maar ander abbo | gunray | Archief | 4 | 26-01-11 10:34 |
Welke abbo onbeperkt internet? | ilona1202 | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-04-09 22:47 |
Welke provider/tarief ? | NeoCracer | Archief | 25 | 12-08-08 15:45 |
België: Welke Provider gebruik je ? | Roue | Overige providers België | 2 | 10-12-07 20:29 |
|
|