wat is de limiet iphones meebrengen vannuit New York discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga begin feb naar New York en ga een iphone meebrengen voor mij en misschien 1 voor mijn vrouw, maar nu heeft een vriend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat is de limiet iphones meebrengen vannuit New York
Ik ga begin feb naar New York en ga een iphone meebrengen voor mij en misschien 1 voor mijn vrouw, maar nu heeft een vriend er ook 2 gevraagd, 4 stuks kan dat en wat zijn eventueel gevolgen, men mag toch ook 4 jeansen meebrengen of niet ? gregory
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je toevallig al eens rond het iphone kopen forumgedeelte gelezen? Daar staat het antwoord al in vele topics.
Je mag tegenwoordig per creditcard 5 iphones kopen.. |
|
||||
|
||||
meenemen is het probleem niet, als je door de douane gesnapt wordt, is de boete alleen erg hoog
Aangeven is ook een optie, maar dan betaal je zowiezo de btw en invoerrechten er nog op |
|
|||
|
|||
en snapt de douane je snel?
|
|||
|
|||
Denk dat je er max 5 kan krijgen in de shop (als ze genoeg stock hebben)
Zo is het in de UK Wat VS betreft is het 2 per persoon max dacht ik, en douane doet zeer moeilijk als ze zien dat je er enkele seales bij hebt. Wat het beste is (als je bv met 2 reist) Toestel en verpakking appart steken. Zo is het toestel "niet nieuw" voor de douane en dus niet voor verkoop bestemd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data limiet en whatsapp | sofiexx | iPhone Apps | 4 | 17-12-10 16:06 |
mail limiet hack ?!? | MaxxiooP | iPhone algemeen | 1 | 11-02-09 18:43 |
3G iPhone uit USA meebrengen | PieJi | iPhone algemeen | 6 | 07-12-08 13:47 |
wat is dat toch met al die goedkope iphones op kapaza of hebbes | joske666 | Koopinformatie Nederland | 3 | 20-06-08 17:06 |
GPRS limiet | Basjee | Jailbreak apps en thema's | 7 | 25-02-08 11:06 |
|
|