GPRS limiet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vroeg mij af of er een app bestaat die een melding geeft als je over de bijv. 5000 kb bent met GPRS. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPRS limiet
Hoi,
Ik vroeg mij af of er een app bestaat die een melding geeft als je over de bijv. 5000 kb bent met GPRS. Dit wil ik omdat ik anders te hoge kosten krijg. 5000 kb is nog redelijk betaalbaar. Groeten, Basjee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zoekt een app en plaatst een thread onder Telecomproviders Nederland ?
Verplaatst naar: Native iPhone-applicaties Je weet dat je in de instellingen van de iPhone kan zien hoeveel er precies verbruikt is en deze maandelijks kan resetten ? |
|
|||
|
|||
je kan met een extra app je gprs ook gewoon af zetten en aan wanneer je ze nodig hebt. Zodat je dus niet onnodig verbruikt.
|
|
|||
|
|||
5 mb is helemaal niets hoor! Ik had zelf ook zo'n beperkt abbo genomen, de dag erna toch maar naar onbeperkt laten zetten voor 9.95 euro p/m.
|
|
||||
|
||||
Probleem is met limieten die je zelf bepaald (5mb), dat je dat constant in de gaten moet lopen houden. Ik deed het in het begin ook. En toen de knoop doorgehakt. voor 9,5 per maand *onbeperkt* en 5mb zal ook een aantal euro kosten neem ik aan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon voor unlimited gaan. 5MB ben je zo door heen(ik in een halve dag). Voor alleen mail ligt het eraan hoe veel je ontvangt en hoe vaak je het laat checken.
MAar unlimited gprs is niet eens zo duur dus neem dat toch gewoon(?) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als ik een job heb doe ik dat meteen, dat staat vast. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data limiet en whatsapp | sofiexx | iPhone Apps | 4 | 17-12-10 16:06 |
limiet aantal smsjes per maand? | rients_b | iPhone algemeen | 1 | 15-02-10 09:45 |
mail limiet hack ?!? | MaxxiooP | iPhone algemeen | 1 | 11-02-09 18:43 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
Windows: applicatie limiet ipod touch | Rubent | Desktop-applicaties | 5 | 20-01-08 17:26 |
|
|