//

Tijd klopt niet meer? Een uur vroeger?

Tijd klopt niet meer? Een uur vroeger? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen keek ik op mijn iPhone en daar stond op dat het 6:04 uur was, terwijl het toch echt 7:04 is... Ik hoop niet dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-11, 07:19
Lucky I Lucky I is offline
• iOS 8.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard Tijd klopt niet meer? Een uur vroeger?

Vanmorgen keek ik op mijn iPhone en daar stond op dat het 6:04 uur was, terwijl het toch echt 7:04 is... Ik hoop niet dat mensen problemen krijgen die hun wekker vandaag ingesteld hebben...
Ik weet niet hoe ik de tijd kan wijzigen, want bij instellingen staat bij datum en tijd "stel automatisch in".
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-11, 17:04
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Klopt, en dat 'Stel automatisch in' moet je even aanklikken zodat dat niet aangevinkt staat.

Dan verschijnen er nog 2 opties, namelijk 'Tijdzone' en 'Stel datum en tijd in'.

Controleer even of je Tijdzone goed staat. Als dat zo is kun je dus handmatig de tijd goed zetten.

Hoe het komt weet ik niet.
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda bernardwelkers Jailbreak apps en thema's 1 17-12-11 12:14
agenda iPhone zet alles 1 uur vroeger stevendewinter iPhone algemeen 7 04-01-11 21:51
Windows: Tijd klopt niet bij synchronisatie iPad en Outlook jwkempeneers iTunes 2 16-10-10 22:12
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet Laura-Brink Jailbreak apps en thema's 2 16-06-08 17:16
België: SMS tijd klopt niet futzie Overige providers België 2 14-02-08 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.