tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds de nieuwe tijd een probleem met de tijdsvermelding. Ikheb lockinfo geinstalleerd maar mijn agenda geeft een uur later aan dan in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda
Ik heb sinds de nieuwe tijd een probleem met de tijdsvermelding. Ikheb lockinfo geinstalleerd maar mijn agenda geeft een uur later aan dan in mijn iphone agenda. Ook heb ik een test gedaan met lockcalendar. Deze geeft de juiste tijd aan maar geeft een uur later een pop up met de verkeerde agenda tijd.
Help Help!! Kent iemand dit probleem? en/of weet iemand de oplossing. Ik hoor het graag. Groet Laatst gewijzigd door bernardwelkers; 14-04-11 om 01:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien een late reactie, maar ik zocht op hetzelfde en heb de oplossing gevonden.
Zet je "gewone" tijdzone, gelijk met de "agenda" tijdzone van je telefoon. http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tijdzones.html Wanneer je dit hebt gedaan, is alles weer synchroon! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda iphone klopt niet met outlook | lexie_1 | iPhone algemeen | 13 | 26-04-11 11:30 |
Tijd klopt niet meer? Een uur vroeger? | Lucky I | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 18:04 |
Windows: Tijd klopt niet bij synchronisatie iPad en Outlook | jwkempeneers | iTunes | 2 | 16-10-10 23:12 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
België: SMS tijd klopt niet | futzie | Overige providers België | 2 | 14-02-08 16:43 |
|
|