Lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb nu de nieuwe ios 5(5.01)maar krijg geen lockinfo geinstaleerd. Wel heb je de standaard screen door van boven naar beneden te scrollen. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen
IK heb nu de nieuwe ios 5(5.01)maar krijg geen lockinfo geinstaleerd.
Wel heb je de standaard screen door van boven naar beneden te scrollen. Maar ik wil net zoals met de 4.2.1 een echte lockscreen waar je de agenda,mail e.d. te zien krijgt zonder te hoeven sliden. Heb al div geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://apt.dba-tech.net/beta/ Houdt er wel rekening mee het is maar een beta versie er kunnen nog dingen fout lopen
|
|||
|
|||
Ja, bij mij werkt de sbsettings plugin bijvoorbeeld niet en kan ik sommige instellingen niet wijzigen, voor de rest werkt die prima.
Voor ios 5 is er ook intelliscreenX. Heb hem zelf nog niet getest, maar schijnt ook een goeie te zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De beta versie werkt goed. Draait bij mij op iOS 5.0
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen | Dutchskill | Jailbreak apps en thema's | 7 | 25-04-09 19:02 |
Lockscreen | Guest-20220115002645 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-01-09 01:14 |
Lockscreen | sjoeii | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-10-08 16:29 |
|
|