Wie weet wat ik zoek? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 met iOS 5 en hij is gejailbreakt. Ik vind het verschikkelijk om steeds muziek te downloaden en dan weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie weet wat ik zoek?
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 met iOS 5 en hij is gejailbreakt. Ik vind het verschikkelijk om steeds muziek te downloaden en dan weer te syncen via de Computer. Ik zoek: Een APP (cydia) waarmee je muziek kan downloaden en dan OP de iphone zelf (dus zonder PC) met dezelfde of een andere APP van cydia de muziek zo kan syncen naar ipod. of Een gratis Spotify of Grooveshark alternatief. Ik hoop dat jullie iets weten. met vriendelijke groet, Ramon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat dacht je van iTunes op je iPhone.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je koopt je dus een iPhone van 600+ euro en dan wil je alles gratis. En niet enkel dat het mag ook geen moeite kosten om het gratis te verkrijgen!
Misschien is radio een optie dan. |
|
|||
|
|||
Ga maar cd`s jatten bij de free record shop. Of is dat ook teveel moeite.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie weet wat dit is en waar je het kan instellen? | thomashouben | iPhone algemeen | 4 | 19-12-11 10:29 |
wie weet dat | willemdev | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-11-10 11:04 |
iPhone: wie weet raad | plukkie69 | Jailbreak | 1 | 14-09-09 21:55 |
Wie weet welke foto ik zoek? | maxzim | Ringtones en Wallpapers | 3 | 27-03-09 14:59 |
Wie Weet Antwoord.....? | rcastricum | iPhone algemeen | 6 | 27-03-08 19:39 |
|
|