Agenda-tijd 'verhuist' mee met tijdzones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn werk zit ik veel in het buitenland. De tijd van de Iphone pas ik aan aan het land waar ik zit. Het vreemde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda-tijd 'verhuist' mee met tijdzones
Voor mijn werk zit ik veel in het buitenland.
De tijd van de Iphone pas ik aan aan het land waar ik zit. Het vreemde vind ik dat de agenda, waar mijn afspraken in Nederland instaan, ook de tijden verandert. Dus een afspraak om 10.00 uur (in Nederlland) wordt opeens een afspraak om 17.00 uur als ik in Shanghai ben. Aangezien me dit nog nooit eerder is opgevallen (en ik kijk wel vaker in de agenda natuurlijk) vermoed ik dat het gekomen is na de uograde IOS5. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of zie ik iets over het hoofd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat staat er bij Instellingen > Email, contacten, agenda's > Tijdzone (onder Agenda's)? Maak je gebruik van iCloud?
|
|
|||
|
|||
Aha!! Ik had het kunnen bedenken natuurlijk.
Inderdaad kan je het bij Instellingen vastzetten zie ik nu. Bedankt voor de tip. Opgelost! En nee, ik gebruik (nog) geen iCloud. |
|
|||
|
|||
Fijn dat ik kon helpen
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik het goed dat indien je dit uitzet hierdoor men geen last meer van heeft van het feit indien in je in een andere tijdzone een aanpassing doet, hier in Nederland alle andere afspraken door elkaar gaan staan? Ik maak gebruik van de Exchange optie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda | bernardwelkers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-12-11 13:14 |
Sync probleem maar tijdzones staan goed | balluhbad | iTunes | 9 | 13-04-10 12:19 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
Myus is verhuist.. nieuw adres!! | Haagze sf2 | Koopinformatie Nederland | 2 | 14-05-08 00:23 |
|
|