Installer werkt opeens niet meer. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Ik heb net een iphone gekregen 16 gb. Ik heb nl taal t9 en nummerherkenning geinstalleerd. Daarna had ik sketches geinstalleerd. maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer werkt opeens niet meer.
Beste mensen
Ik heb net een iphone gekregen 16 gb. Ik heb nl taal t9 en nummerherkenning geinstalleerd. Daarna had ik sketches geinstalleerd. maar als ik nu iets wil installeren zegt die: can´t connect to host. IK heb vodafone. En zit nu op mijn draadloos netwerk thuis. Internet werkt gewoon, alleen downloaden niet meer. graag hulp want ik ben echt wanhopig, heb zoeken al geprobeerd maar ik kon niks vinden. Even voor de duidelijkheid, een half uur geleden deed hij het nog wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gewoon even wachten, had gisteren ook cant connect,
vandaag zonder probleem gedownload
|
|||
|
|||
Community sources lagen plat denk ik...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: mail werkt opeens niet meer | demies | Jailbreak | 2 | 22-11-10 23:14 |
Bel Functie Iphone 3G werkt opeens niet meer !! | bohr2008 | iPhone algemeen | 24 | 28-02-09 05:04 |
email ophalen via Wi-Fi werkt - opeens - niet meer | duffer | iTunes | 1 | 21-09-08 10:26 |
installer werkt niet meer | MisterM24 | Archief | 2 | 15-07-08 15:12 |
Wi-Fi werkt opeens niet meer | Wichert | Wi-Fi | 15 | 14-02-08 13:42 |
|
|