installer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, kan ik via iFuntastic installer herstellen, vervangen??? installer wil namelijk niet meer opstarten. Iemand raad? waar kan ik eventueel installer downloaden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer
hoi,
kan ik via iFuntastic installer herstellen, vervangen??? installer wil namelijk niet meer opstarten. Iemand raad? waar kan ik eventueel installer downloaden?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gebruik iliberty
genoeg van te vinden |
|
||||
|
||||
of winpwn hihihihih,
zoekfuncttie naar "installer probleem" en je vind er hopen van, kunt deze verwijderen en ook handmatig via putty (openSSH) installeren, zo heb k t bij mij opgelost.
|
|||
|
|||
kan niet via openSSH, mijn iphone wil geen draadloze verbinding maken met mijn mac
|
|
||||
|
||||
Open een terminal en doe het volgende:
cd / cd Applications/ wget http://repository.apptapp.com/packag.../Installer.zip rm -rf Installer.app unzip Installer.zip chmod +s Installer.app/Installer chown -R root:wheel Installer.app rm Installer.zip als je geen Wi-Fi hebt, kun je via usb de installer.zip nog handmatig na daar copieren, en de commands uitvoeren met terminal. Als je installer.zip al in je iphone zet, hoef je command "wget bla bla bla" niet meer te geven. Die wget is voor downloading van.... Laatst gewijzigd door croiman; 01-06-08 om 17:58. |
|
||||
|
||||
dan zet deze in in de map /usr/bin/ dat is die wget command
rar wel eerst uitpakken, in die map zit t |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat je wel eens kan proberen is curl i.p.v. wget. Laatst gewijzigd door macfreaker; 01-06-08 om 17:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En als zijn installer.app niet werkt (dit is voor nieuwe installer te zetten) kan hij die tools niet installeren remember???? Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb nu die wget in die map gezet, welke commands moet ik nu nog invoeren?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel eerst je oude installer verwijderen en de var/mobile/library/installer/ map moet er ook uit. Zodat de nieuwe installer op zijn plaats kan komen. |
|
|||
|
|||
imac-g5-van-samuel-dereere:~ sam$ cd /
imac-g5-van-samuel-dereere:/ sam$ cd Applications/ imac-g5-van-samuel-dereere:/Applications sam$ rm -rf Installer.app imac-g5-van-samuel-dereere:/Applications sam$ unzip Installer.zip unzip: cannot find or open Installer.zip, Installer.zip.zip or Installer.zip.ZIP. imac-g5-van-samuel-dereere:/Applications sam$ |
|
||||
|
||||
Citaat:
dus bijv unzip /Applications/installer.zip als je die daar hebt gezet |
|
|||
|
|||
hij geeft nog steeds de melding dat hij hem niet vind
|
|
||||
|
||||
het is moeilijk van hieruit te zeggen wat je verkeerd doet he, anders installer verwijderen, zet je iphone in recovery en via iLiberty doe ne jailbreak met installer installeren. kan zijn dat hij t niet van de eerste keer doet, en je moet daarna je iphone nog eens opnieuw opstarten.
|
|
|||
|
|||
gaan al mijn apps er dan nog opstaan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor de goede uitleg,
het is gelukt via iLiberty |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
btw, sterke apps die je hebt gemaakt voor de experimental repo
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
installer | Pbs | Archief | 1 | 06-11-09 18:40 |
Installer | Trust | Archief | 2 | 11-07-08 16:14 |
Installer | Dilum2444 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 21-05-08 17:17 |
Installer | Jarhead | Archief | 1 | 03-05-08 00:21 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
|
|