Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone met kingsim, firm 1.1.2 geupdate naar met dev-team firm 1.1.3. Na installeren update van OpenSSH had ik ineens geen icon meer voor ssh service ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :(
Iphone met kingsim, firm 1.1.2 geupdate naar met dev-team firm 1.1.3. Na installeren update van OpenSSH had ik ineens geen icon meer voor ssh service op m'n home-screen. Vriend van me zei dat ik OpenSSH opnieuw moest installeren. Dat had ik al geprobeerd en dat hielp niet.
Toen de installer.app aangeklikt en re-install aangeklikt. Dit leek eerst goed te gaan, maar na de install zag ik menu's terug vliegen en toen stond ik op m'n home-screen. Als ik nu de installer wil starten lijkt het net of hij wil openen en direct na het openen van het scherm knalt hij terug naar het home-screen. Ik kan dus niet ssh-en en m'n installer is nu ook stuk. Met iBrick's iphoneinterface kan ik nog wel door de dirs enzo heen. Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn installer kan repareren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer.app | dav0rr | Archief | 1 | 05-01-09 01:16 |
Installer.app op 3G? | mimoawi | Archief | 2 | 13-07-08 00:12 |
na install foutmelding installer | Berik61 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-05-08 00:37 |
uninstall cydia en install installer terug | links | Jailbreak apps en thema's | 4 | 25-04-08 00:41 |
Installer.app | steven34 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-11-07 00:51 |
|
|