tiff exploit werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb een ipod touch 1.1.1 en ik wil installer.app installeren via jailbreakme.com als ik doe "install appsnap" sluit hij safari af en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tiff exploit werkt niet
hallo allemaal,
ik heb een ipod touch 1.1.1 en ik wil installer.app installeren via jailbreakme.com als ik doe "install appsnap" sluit hij safari af en gebeurt er niks....ik heb al eerder alles geinstalleerd maar vanwege een crash moest ik hem opnieuw instellen alleen nu lukt het niet meer.... any ideas?? sQx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
antwoord zou erg fijn zijn mooi forum
|
|
||||
|
||||
Als je de installer wil, gebruik dan ziphone en doe enkel een jailbreak.
|
|
||||
|
||||
Antwoord: Geen idee bij mij chrachte hij ook wel eens maar na een paar keer proberen deed hij het toch
|
|
||||
|
||||
het werkt in 1x als je itunes open hebt staan
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Waarom ga je geen 1.1.4 gebruiken ?
|
|||
|
|||
via ziphone doe ik liever niet krijg ik altijd problemen mee, 1.1.4? ik zou hem toch eerst moeten jailbreaken......via itunes ga ik nog wel ff proberen is het gewoon usb itunes op bibliotheek www.jailbreak.com en klaar?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja soz idd
inmiddels mn ipod aangesloten pc gereboot itunes aanzetten op bibliotheek same problem |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tiff bestand openen | noelle | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 22:59 |
Email attachment .pdf .tiff 1.1.4 probleem | sven | iPhone algemeen | 2 | 12-04-08 22:32 |
attachments .tiff (fax2mail) niet leesbaar | sven | iPhone algemeen | 6 | 12-12-07 09:51 |
|
|