Email attachment .pdf .tiff 1.1.4 probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een update gedaan naar 1.1.4 en alles loopt perfect. Echter heb ik 2 wensen wie kan mij helpen.... 1. Ik kan geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email attachment .pdf .tiff 1.1.4 probleem
Ik heb net een update gedaan naar 1.1.4 en alles loopt perfect. Echter heb ik 2 wensen wie kan mij helpen....
1. Ik kan geen .pdf bestanden meer lezen welke als email binnenkomen. Hoe los ik dit op? 2. Ik heb fax2email en dat zijn .tiff image bestanden. Ook deze kan ik niet lezen als deze in mijn email binnenkomen. Hoe los ik dit op? Groet ! Sven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
pdf reader installeren via installer of cydia
|
|||
|
|||
Welke pdf reader moet ik dan installeren via de installer. Er zijn er een paar. De PDFViewer kan ik bijv. niet downloaden? "package download failed!".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pdf probleem sinds update 4.2 | Jellemans | iPad algemeen | 2 | 16-12-10 14:37 |
Probleem met openen PDF via balanscentrale.be | fotodro | iPhone algemeen | 0 | 03-11-10 12:54 |
wav attachment in email niet te openen | frank schepens | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 09:03 |
Email attachment instellen | Jan-Peter | iPhone algemeen | 0 | 04-03-09 12:50 |
|
|