Pdf probleem sinds update 4.2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds de de laatste update enorme problemen met pdf-read apps. Ik gebruik forscore om muziek te lezen en tot aan de laatste updat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pdf probleem sinds update 4.2
Ik heb sinds de de laatste update enorme problemen met pdf-read apps. Ik gebruik forscore om muziek te lezen en tot aan de laatste updat ging dat prima. Nu doet de iPad er soms 15 seconden ov om te switchen van pagina. Opstarten van het duurt een eeuw......
Ook bij andere apps die pdfjes lezen heb ik hetzelfde probleem. Ik krijg de iPad niet tereug naar 3.2.2 dus ik heb ee probleempje zeg maar... Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd de iPad opnieuw in te stellen, hou de aan/uitknop en de homeknop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo op je scherm verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Yep, heb ik al gedaan. Zelfs alles opnieuw geinstalleerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met openen PDF via balanscentrale.be | fotodro | iPhone algemeen | 0 | 03-11-10 12:54 |
Gmail probleem sinds update iOS4 | metalmakker | iPhone algemeen | 3 | 03-07-10 22:46 |
Mac OS X: PROBLEEM bij Beltoon sinds laatste update!! | Joosie100 | iTunes | 1 | 04-04-10 21:01 |
Puntjes in agenda sinds update | Surfgirl | iPhone algemeen | 0 | 08-07-09 14:02 |
Email attachment .pdf .tiff 1.1.4 probleem | sven | iPhone algemeen | 2 | 12-04-08 22:32 |
|
|