Puntjes in agenda sinds update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger had ik in het maand-overzicht op de agenda altijd een zwart puntje staan op de dagen waarop ik iets te doen had. Sinds de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Puntjes in agenda sinds update
Vroeger had ik in het maand-overzicht op de agenda altijd een zwart puntje staan op de dagen waarop ik iets te doen had. Sinds de update staat op iedere dag een zwart puntje, ookal heb ik dan niets te doen! Enig idee hoe dit komt? Ik vind het nogal onhandig nu
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pdf probleem sinds update 4.2 | Jellemans | iPad algemeen | 2 | 16-12-10 14:37 |
Problemen card reader sinds update | marcosi | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 09-12-10 19:04 |
Gmail probleem sinds update iOS4 | metalmakker | iPhone algemeen | 3 | 03-07-10 22:46 |
Sinds update 4.0 geen beeld kantelen | sanshine | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 19:32 |
Agenda staat vol met puntjes | Joepie 2301 | iPhone algemeen | 3 | 20-08-09 18:03 |
|
|