Agenda staat vol met puntjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Agenda staat vol met puntjes op de maand stand, maar ben toch echt niet elke dag volgeboekt. Is daar een oplossing voor? Groetjes Joepie Originele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda staat vol met puntjes
Agenda staat vol met puntjes op de maand stand, maar ben toch echt niet elke dag volgeboekt.
Is daar een oplossing voor? Groetjes Joepie Originele Iphone van T-mobile, simlock vrij via t-mobile versie 3.0.1. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ergens zal je een herhaling aanstaan hebben
|
|
|||
|
|||
heb alleen herhalingen staan op verjaardagen. zodat ze het jaar erop er ook in staan.
Heb wel gesynct met outlook. Maar zowel in de iphone als in de outlook agenda heb ik niet op alle dagen een afspraak of verjaardag. |
|
||||
|
||||
Heb ik ook! Lijkt fout te gaan bij repeterende afspraken die heel lang geleden begonnen (verjaardagen van bejaarden).
Gemeld bij Apple. Gereject omdat het een duplicaat is van een bekend probleem! En nu kan ik geen updates van de voortgang zien... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe vol staat jouw iphone? | Momentum | Chat en geruchten | 41 | 22-06-10 23:30 |
Puntjes in agenda sinds update | Surfgirl | iPhone algemeen | 0 | 08-07-09 14:02 |
nieuw icoonje? Hoorntje met puntjes | blik | Archief | 4 | 10-07-08 21:14 |
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! | Royal_e | iPhone algemeen | 0 | 10-04-08 22:10 |
Agenda staat op volgende dag! | Lowdown | Unlock [archief] | 3 | 08-01-08 00:00 |
|
|