//

camera bug

camera bug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op deze afbeeldingen zie je op de voorste iphone rechts de balk waarmee je kan opnemen. en op de achterste iphone de filmrol modus waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-09, 22:41
mexmen2 mexmen2 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Question camera bug



Op deze afbeeldingen zie je op de voorste iphone rechts de balk waarmee je kan opnemen. en op de achterste iphone de filmrol modus waar het filmje over het hele beeld is.
Maar bij mij is hij kleiner en zijn er aan de linker en rechter kant zwarte balken en dan weet ik wel als je het snel dubbel aan raakt het beeldvullend wordt, maar als ik in verticale modus opneem of foto's maak dan is hij standaard beeldvullend en zitten er nooit zwarte balken.
volgens mij zijn de zwarte randen samen precies de grote van de balk die je rechts op de voorste iphone ziet.


wordt dit verholpen of hoort dit zo?

Laatst gewijzigd door mexmen2; 14-08-09 om 22:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-09, 01:22
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Dat zwarte klopt volgens mij gewoon, want hij filmt alleen wat je ziet en die zwarte balken rechts en links zijn er om de ruimte van die balk te beperken.

Met een foto is inderdaad wel gek, volgens mij rekt hij het dan gewoon uit. Volgens mij vonden ze het dan minder mooi om boven en onder zwarte balken te doen.

Volgens mij blijft dit zo, maar wie weet later...
  #3  
Oud 20-08-09, 11:59
crackstar crackstar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: drachten
Berichten: 14
Standaard

ik heb ook een probleem, sinds nieuwe firmware 3.0 kan ik mijn gemaakte foto's niet meer zien, krijg een zwart scherm en hij geeft aan dat er geen foto's in het fotoalbum zijn.
Iemand hier ook problemen mee, en zo ja, hoe heb je het opgelost???

Crackstar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bug in Camera foto's bekijken? libia Muziek, foto & video 4 11-05-09 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.