Submappen bij windows live mail? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op windows live mail alle emails verdeeld in submappen wat erg fijn is voor mij. Maar nu als ik mijn mail op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Submappen bij windows live mail?
Hallo,
Ik heb op windows live mail alle emails verdeeld in submappen wat erg fijn is voor mij. Maar nu als ik mijn mail op mijn iPhone instel zie ik geen submappen en de iPhone haalt ook niks uit mijn submappen. Heeft iemand toevallig iets waarmee je dit kan oplossen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hallo ik gebruik de app m-Box mail voor hotmail, daar zie je wel je eigen gemaakte submappen in staan dan. Dus bij deze een aanrader! Kost wel wat maar dan heb je ook wat... Suc6 ermee!!! |
|
|||
|
|||
m box is idd de enigste mogelijkheid.
om alle mappen te kunnen zien moet je IMAP ingesteld hebben, iets wat niet kan met Hotmail (pop3) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Mail sync | Busta227 | iTunes | 10 | 04-02-13 16:57 |
Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail | FFWD | iPhone algemeen | 91 | 27-06-11 01:46 |
windows live mail instellen | willie76 | Archief | 2 | 28-02-11 17:11 |
live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 | crystalclear | Jailbreak apps en thema's | 53 | 28-04-10 22:47 |
Uitgaande mail werkt niet Vodafone en Windows Live | dkdia | Archief | 1 | 08-02-09 23:31 |
|
|