IntelliscreenX en lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) vraagje voor de gebruikers van IntelliscreenX; Wat mij vaak overkomt is dat als ik mn iPhone uit mn broekzak haal, het notificatie centrum scherm zichtbaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IntelliscreenX en lockscreen
vraagje voor de gebruikers van IntelliscreenX;
Wat mij vaak overkomt is dat als ik mn iPhone uit mn broekzak haal, het notificatie centrum scherm zichtbaar is. Gebeurd niet altijd, maar wel met enige regelmaat. Ik weet dat je het ook gewoon kan uitschakelen op je lockscreen. Maar dat is natuurlijk juist het mooie van deze App...je notificaties direct bekijken vanaf je lockscreen. Iemand met een goeie tweak om dit te voorkomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik snap je niet
|
|
|||
|
|||
haha....wat snap je precies niet aan mijn verhaal?
|
|
|||
|
|||
je wilt je notificaties niet op je scherm zien maar toch ook wel, zie je intelliscreen of de standaard notficaties. Welke wil je weg hebben (heb zelf geen intelliscreen)
|
|
|||
|
|||
tis al opgelost! deze kan op slot
|
|
||||
|
||||
Hoe is het opgelost?
|
|||
|
|||
moet gewoon voorzichtiger mn iPhone uit mn broekzak halen en vooral (!!!) terugdoen.
Het kwam dus voor dat als ik m terug deed in mn broekzak ik per ongeluk de home button ff inhield en dan ook nog eens veegde over het scherm en ja.....dan komt dus het NC center naar beneden met het gevolg dat het 1 of ander geactiveerd werd dat ik geintsalleerd heb in mn Notificatie Center Ofwel; voorzichtig je iPhone in je broekzak en er weer uit halen als je ISX hebt ingesteld om ook op het Lockscreen te laten werken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IntelliScreenX agenda | AniCa | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-02-12 15:17 |
WeeFacebook of Facebook IntelliscreenX | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-01-12 22:27 |
Intelliscreenx met credit card? | angelus88 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-01-12 02:56 |
Intelliscreenx probleem | valentino88 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 11-01-12 15:22 |
mail werkt niet na installatie IntelliScreenX | iDMi | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-11-11 11:46 |
|
|