Background apps sluiten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hellow, Ik zit met een vraag/probleem waar iemand me misschien mee kan helpen hier. Ik heb net uit garantie een gloednieuwe iPhone terug gekregen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Background apps sluiten
Hellow,
Ik zit met een vraag/probleem waar iemand me misschien mee kan helpen hier. Ik heb net uit garantie een gloednieuwe iPhone terug gekregen en zou graag de batterij zo goed mogelijk sparen. Daarom zou ik graag alle (background) apps sluiten van zodra ik de iPhone lock. (Heb 5.0.1 jailbreak) Ik heb reeds enkele dingen geprobeerd zoals AppQuit en RemoveBG die alletwee doen wat hun naam zegt. Enige probleem is dat je via activator een knop aan deze functies moet hangen om ze te triggeren. Nu ik zou graag hebben dat van de moment ik op mijn sleep knop druk om hem te locken dat zo ook de functie triggert. Helaas is dit niet mogelijk met activator (vraag me niet waarom, single push home button gaat wel maar single push sleep button, nope). Momenteel gebruik ik Backgrounder zodat geen enkele app in de achtergrond nog draait maar dit is ook niet zo ideaal want dan heb ik natuurlijk geen multi tasking. Dus kort samengevat: Is er een app/tool waarmee ik alle (background) apps kan afsluiten als ik op de sleep knop druk om mijn iPhone te locken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Multicleaner kan je eens proberen, met de shake optie is die wel erg makkelijk. Niet helemaal wat je vraagt, maar even shaken voordat je op de sleepbutton drukt
Ciao Jeroen Laatst gewijzigd door dutchduc; 23-01-12 om 02:15. |
|
|||
|
|||
Ja dat kan je ook met Activator zo instellen maar dat vergeet ik ongetwijfeld, ik ken mezelf. Het zou echt moeten gebeuren tijdens het locken. Wel fijn zo, gisteren avond iPhone opgeladen, sta net op, nog steeds 100%.
|
|
|||
|
|||
zoek in cydia naar Removebackrground sb toggle dan hoef je niks via activator te doen gewoon via sbsettings kan je alle apps in 1 keer sluiten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
BackgroundWeeKill ofzo eens proberen.
Is eens tappen en alles is weg. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik hiervoor gewoon Multiflow, is te activeren door 2x op de statusbar te drukken.
Vind ik persoonlijk wel een fijne app |
|
|||
|
|||
Ik heb nu Backgrounder / Multiflow geïnstalleerd ? Nu kan ik toch multitasking uitschakelen als dat mogelijk is of niet ?
Laatst gewijzigd door kerozine; 25-01-12 om 17:59. |
|
|||
|
|||
Killbackground werkt voor mij prima
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weergave van push apps in background | forrestgumpx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 31-12-10 14:34 |
Apps sluiten niet echt af. (iPhone4) | Gunslinger32 | iPhone Apps | 3 | 26-09-10 20:00 |
iPhone 4 hapert bij sluiten apps | dekac | iPhone Apps | 2 | 23-08-10 22:07 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 28-07-08 15:29 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 27-07-08 18:34 |
|
|