Apps sluiten niet echt af. (iPhone4) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , Ben net in het bezit van mijn nieuwe iPhone4, maar.... Als ik apps afsluit ( youTube, WeRule, ea) blijven ze toch actief in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps sluiten niet echt af. (iPhone4)
Hoi , Ben net in het bezit van mijn nieuwe iPhone4, maar....
Als ik apps afsluit ( youTube, WeRule, ea) blijven ze toch actief in het geheugen (ik check dit met MemStatus) Dus apps zijn meteen weer actief waar ik ophield ( dus bij games b.v ben ik meteen weer in-game. ?? vreemd? Ook al het soms wel handig, dit kan toch niet de bedoeling zijn ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is sinds iOS4 standaard op de iPhone 4 en de 3GS. Het heet multitasking. Lees dit even door: Apple - iPhone 4 - Multitasking op de juiste manier
|
|
|||
|
|||
OMG, wat voel ik me nu een noob
Het enige excuse voor me zelf is het feit dat ik van 3g naar iPhone 4 ben gegaan In ieder geval bedankt |
|
||||
|
||||
Wanneer je naar de multitaskingbar gaat (door dubbel klikken op de homeknop) krijg je door middel van een icoon vasthouden, de mogelijkheid een app volledig af te sluiten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone 3GS naar Iphone4, apps gaan niet over | cozmo | iTunes | 2 | 05-11-10 18:56 |
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet | m@ndy | iTunes | 1 | 07-09-10 01:35 |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 28-07-08 15:29 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 27-07-08 18:34 |
|
|