iPhone 4 hapert bij sluiten apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een app sluit dan sluit deze haperend. Dit gebeurd alleen bij een aantal apps zoals de standaard camera applicatie. De camera opent soepel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 hapert bij sluiten apps
Als ik een app sluit dan sluit deze haperend. Dit gebeurd alleen bij een aantal apps zoals de standaard camera applicatie. De camera opent soepel maar sluit haperig. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
De NU.nl app opent en sluit bijvoorbeeld gewoon normaal.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je even je multitask-balkje legen. Dubbelklik op de homeknop, vinger houden op een app en weghalen maar!
|
|
|||
|
|||
Ja doe ik regelmatig.. het is maar bij een paar apps zoals de camera-app..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps sluiten niet echt af. (iPhone4) | Gunslinger32 | iPhone Apps | 3 | 26-09-10 20:00 |
iPhone videorecorder, hapert af en toe bij opnemen en afspelen... | AeronNL | Muziek, foto & video | 2 | 10-10-09 21:28 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 28-07-08 15:29 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 27-07-08 18:34 |
|
|