iPhone videorecorder, hapert af en toe bij opnemen en afspelen... discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem met iphone videorecorder, dat al ik aan het opnemen ben, dat hij af en toe voor een seconde of 2 vastloopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone videorecorder, hapert af en toe bij opnemen en afspelen...
Ik heb het probleem met iphone videorecorder, dat al ik aan het opnemen ben, dat hij af en toe voor een seconde of 2 vastloopt en dan weer verder gaat.
Dit zie je dan ook op t zelfde moment bij het afspelen. Hebben meer mensen hier last van? En is dit te verhelpen met een fix of zo? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee is zo. anders moet je Cycorder proberen.
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Problemen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 hapert bij sluiten apps | dekac | iPhone Apps | 2 | 23-08-10 22:07 |
Bij opnemen geen gehoor | smijts | iPhone algemeen | 2 | 06-04-10 22:01 |
Geen geluid bij opnemen telefoon | macdano | Archief | 3 | 29-07-09 21:27 |
niet automatisch opnemen bij sliden ?! | Mach2k | iPhone algemeen | 14 | 12-10-08 19:53 |
|
|