Geen geluid bij opnemen telefoon discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen geluid wanneer ik de telefoon opneem! wel via de luidspeaker prima geluid maar verder niet......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij opnemen telefoon
Geen geluid wanneer ik de telefoon opneem! wel via de luidspeaker prima geluid maar verder niet...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Paar keer in- en uittrekken van headset helpt niet?
|
|
|||
|
|||
Haha het heeft idd geholpen! Wel wat vreemd.
|
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het is opgelost!
Deze oplossing is vaker langs gekomen, vandaar een slotje op deze discussie // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid tijdens bellen of opnemen | Miepke37 | iPhone algemeen | 17 | 15-08-11 20:12 |
Geluid bij telefoon werkt niet | Ruby | iPhone algemeen | 22 | 29-09-10 15:11 |
Bij opnemen geen gehoor | smijts | iPhone algemeen | 2 | 06-04-10 22:01 |
Geen telefoon opnemen dmv slider | imagine | iPhone algemeen | 9 | 29-01-09 19:41 |
Telefoon opnemen | knrd | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 09:42 |
|
|