Geluid bij telefoon werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de oordopjes heb ik perfect geluid (telefoon, ipod etc). Met het knopje aan de linkerzijkant kan ik dan ook prima het geluid harder en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid bij telefoon werkt niet
Via de oordopjes heb ik perfect geluid (telefoon, ipod etc). Met het knopje aan de linkerzijkant kan ik dan ook prima het geluid harder en zachter zetten.
Maar zonder oordopjes (dus gewoon telefoongebruik). is het geluid zo zacht dat ik zo goed als niets kan verstaan. Op de knop aan de zijkant drukken heeft geen effect. Iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt, Ruby |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je hebt niet nog toevallig de originele screenprotector van Apple erop he?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
(soms) geen geluid tijdens gesprekken?
Ik ga proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen:
Ik heb me iPhone sinds maandag, en dankzij mijn drukke leven (*kuch*) heb ik mijn 1ste oproep vrijdag pas gekregen.. +-5 min gebeld, geen enkel probleem.. Alles werkte zoals het hoorde. Zaterdag: ik bel naar een vriendin.. Na enkele minuten (in het midden van een zin) valt de luidspreker uit, zij hoort mij wel en ik haar niet. Ik kan ze wel horen met de oortjes in, of met de speaker functie.. Maar het 'kleine' speakertje doet het dus niet.. Na wat googlen en mogelijke oplossingen te hebben geprobeerd gaf ik het op en liet ik mn iPhone met rust. Na ongeveer een uurtje te hebben gewacht probeer ik mijn voicemail te bellen om de luidspreker te testen, en hij werkte weer... Ik was dus erg blij.. Enkele uren later dacht ik: "ik ga nog eens proberen of 'ie nog steeds werkt" en weer kwam er geen geluid uit.. Zo ging het heen & weer doorheen het weekend... Ook vandaag, vanmiddag geprobeerd (en hij werkte), 30 min later telefoon en weer moest ik me behelpen met de speaker functie. Eens ik terug thuis was heb ik meteen geprobeerd te restoren (omdat ik hoopte dat het een software probleem was, ik kreeg bij het pwnen de "no message provided" melding van Winpwn), maar ook dit hielp niet. Restore naar officiële 1.1.4 en pwnen met de nieuwe versie van Winpwn heeft ook niet geholpen.. 2x nieuwe custom firmware gemaakt en ook dit helpt niet.. Ter info: (VS) iPhone 1.1.4, BL4.6_M3S2 04.04.05_G en ik heb Proximus.. Ik hoop dat jullie nog ideeën hebben? Ik ben een beetje ten einde raad |
|
|||
|
|||
ja, ik heb het plasticje er op laten zitten ter bescherming, maar ik begrijp dat dat ivm het geluid niet zo handig is
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt ;-) Hier was ik zelf nooit opgekomen, en ook in de apple-shop in de stad wisten ze geen oplossing.
(Tja een echte beginner ben ik nog hoor, dit is niet eens het domste wat me met dat ding is overkomen hoor). |
|
||||
|
||||
Nou willen we details horen ook...
|
|
|||
|
|||
probeer het met iliberty
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hahahaha, het zou wel een goeie binnenkomer zijn, iedereen zal je dan gelijk kennen....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
haha lol et plasticje zat ernog op
|
|
|||
|
|||
(het gaat hier over 2 verschillende problemen.. de mods hebben de topics samengevoegd)
ik krijg geen geluid uit de interne luidspreker, wel als ik de speaker functie activeer (zoals je ook hier kan lezen) |
|
|||
|
|||
Na een nachtje te laten liggen, net opnieuw geprobeerd en het werkt weer ff... Benieuwd of het binnen 30 min nog steeds zal werken.
Daarnet (7u20) kreeg ik geen geluid meer.. Het unlock geluid werkte niet, telefoon keys gaven geen geluid, ... Ik wou hem gaan resetten en toen kwamen alle geluidjes tegelijkertijd.. Net nog eens naar m'n Voicemail gebeld en de speaker werkt nog steeds.. Ik hoop dat het probleem nu ook wegblijft.. (Heeft er iemand een idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?) Laatst gewijzigd door Bibi2205; 26-05-08 om 10:06. |
|
|||
|
|||
Ondertussen heeft het zo zijn ups & downs.. Meestal ligt hij naast me op tafel en als ik dan naar de Voicemail bel werkt de speaker wel... Als ik hem 10 min in m'n broekzak heb gehad werkt de speaker weer niet? (Alsof hij weigert te werken als hij een beetje warm is?)
Net werkte hij niet, na 5 min op tafel te liggen en af te koelen ging het weer wel... (Vanavond kan ik dit beter testen, maar dat heb ik tot nu toe gemerkt..) |
|
|||
|
|||
geluid werkt niet!!
ik heb mijn iPhone dinsdag gekocht. en is door de verkoper zelf simlock vrij gemaakt.
alles werkte perfect dacht ik. alleen als ik gebeld wordt gaat er geen ringtone af maar trilt alleen. ook mijn toetsen maken geen geluid en bij het unlocken ook niet. verder alles doet t qua geluid zoals muziek enzo. ik heb al bij instellingen gekeken en daar kan ik wel mijn beltonen beluisteren en alles. en het schuifje aan de zijkant maakt ook niet uit in welke stand die staat. wel gek is dat als je dat schuifje op rood zet dan krijg je geen icoontje te zien en als je m op zwart zet dan gaat de telefoon trillen en krijg je een klokje te zien met een streep er doorheen. kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het zelfde probleem met bellen en gebeld worden. Ik kan via de kleine speakertje niets horen maar andere kant hoort mij wel. Bloetooth en headset werkt prima. Ik vermoed ook dat het een hardware probleem is. Want laatste tijd werd hij heel erg warm als ik hem met bloetooth gebruikte. Ik gebruik fring als instantmasseging. Je kunt daarmee met msn gebruikers praten. Toen werd hij ook erg warm. Het kan zo zijn dat de soldeer van speakervoetjes losgeraakt zijn. Ik durf hem ook niet zelf te openen Heeft iemand einige idee of een oplossing hiervoor...
Version: 1.1.4 (4A102) Modem Firmware 04.04.05_G |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig heb ik mijn Nokia nog |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij opnemen telefoon | macdano | Archief | 3 | 29-07-09 21:27 |
Telefoon werkt niet meer. | VitaminX | iPhone algemeen | 6 | 22-03-09 03:05 |
telefoon werkt niet | alo-b | Archief | 0 | 10-01-09 03:31 |
Telefoon Scherm werkt niet | Midget | iPhone algemeen | 2 | 02-09-08 12:09 |
Phone --> Recents werkt niet! Telefoon gaat ook niet over? | Roelio | Archief | 2 | 02-02-08 21:46 |
|
|