Telefoon Scherm werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werl al enige weken met 2.0.1 maar sinds gisteren heb ik plotseling (nix geinstalleerd of zo) een telefoonscherm dat niet meer werkt; als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon Scherm werkt niet
Ik werl al enige weken met 2.0.1 maar sinds gisteren heb ik plotseling (nix geinstalleerd of zo) een telefoonscherm dat niet meer werkt; als ik telefoon kies kom ik in het telefoonscherm maar elke toets die ik daar aanraak brengt me weer terug naar de springboard
Ik kan nu alleen nog bellen via Contactpersonen. Gelbeld worden is geen probleem. Ik heb al een reset geprobeerd (aan/uit icm met home button) en gesynced met iTunes: niets helpt. Anyone ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al een restore geprobeerd?
edit: Als je dat toch moet doen, kun je misschien net zo goed 2.0.2 erop zetten: https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan. Nu 3 dagen aan de slag met 2.0.2 en guess what; hetzelfde euvel. Soortgelijke problemen op het forum hebben wellicht te maken met het programma Kate van Installer... Zal dat eens verwijderen.
|
Labels |
probleem, telefoonscherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms en telefoon werkt niet | wmaxim | iPhone algemeen | 5 | 10-05-09 23:09 |
Telefoon werkt niet meer. | VitaminX | iPhone algemeen | 6 | 22-03-09 03:05 |
telefoon werkt niet | alo-b | Archief | 0 | 10-01-09 03:31 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
Phone --> Recents werkt niet! Telefoon gaat ook niet over? | Roelio | Archief | 2 | 02-02-08 21:46 |
|
|