Telefoon Scherm werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werl al enige weken met 2.0.1 maar sinds gisteren heb ik plotseling (nix geinstalleerd of zo) een telefoonscherm dat niet meer werkt; als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik werl al enige weken met 2.0.1 maar sinds gisteren heb ik plotseling (nix geinstalleerd of zo) een telefoonscherm dat niet meer werkt; als ik telefoon kies kom ik in het telefoonscherm maar elke toets die ik daar aanraak brengt me weer terug naar de springboard
![]() Ik kan nu alleen nog bellen via Contactpersonen. Gelbeld worden is geen probleem. Ik heb al een reset geprobeerd (aan/uit icm met home button) en gesynced met iTunes: niets helpt. Anyone ?? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je al een restore geprobeerd?
edit: Als je dat toch moet doen, kun je misschien net zo goed 2.0.2 erop zetten: https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik gedaan. Nu 3 dagen aan de slag met 2.0.2 en guess what; hetzelfde euvel. Soortgelijke problemen op het forum hebben wellicht te maken met het programma Kate van Installer... Zal dat eens verwijderen.
|
![]() |
Labels |
probleem, telefoonscherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms en telefoon werkt niet | wmaxim | iPhone algemeen | 5 | 10-05-09 23:09 |
Telefoon werkt niet meer. | VitaminX | iPhone algemeen | 6 | 22-03-09 03:05 |
telefoon werkt niet | alo-b | Archief | 0 | 10-01-09 03:31 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
Phone --> Recents werkt niet! Telefoon gaat ook niet over? | Roelio | Archief | 2 | 02-02-08 21:46 |
|
|