iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn iPhone display het logo van iTunes staan samen met een USB stekker met pijl naar het iTunes logo. Ik kan mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer
Ik heb in mijn iPhone display het logo van iTunes staan samen met een USB stekker met pijl naar het iTunes logo. Ik kan mijn iPhone alleen voor noodnummers gebruiken en mijn hele telefoonfunctie is verder verdwenen. Heb mijn iPhone al gereset maar dit helpt ook niet. De firmwareversie van mijn iPhone weet ik niet omdat ik niet bij mijn instellingen kan op de telefoon. Weet iemand hoe ik weer mijn telefoon terug krijg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens hier je zit op 2.0 Hier kan je lezen hoe weer naar 114 te gaan. https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
Ik zet er een slotje op om overzicht te houden. Praat daar verder over je probleem.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Help Iphone 3GS vast op Itunes / usb logo | thepablo | Unlock | 37 | 06-12-10 15:13 |
iPhone: Iphone 2G scherm op kabel + itunes logo | Marijne | Jailbreak | 2 | 11-02-10 20:52 |
iPhone: iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer | dejongje | Jailbreak | 8 | 20-11-09 17:22 |
usb kabel en itunes logo, maar nu? | machil | Archief | 1 | 19-05-09 23:55 |
Usb aansluiting werkt niet meer! | JoeyEhv | Archief | 3 | 04-05-09 13:23 |
|
|