//

iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer

iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanavond geupgrade van 3.0 naar 3.1 met Pwngetool Redsnow van het Dev-Team. Prima de luxe, alles werkte. Daarna gesyncht, niks aan de hand. Vervolgens ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-09, 05:16
dejongje dejongje is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer

Vanavond geupgrade van 3.0 naar 3.1 met Pwngetool Redsnow van het Dev-Team. Prima de luxe, alles werkte. Daarna gesyncht, niks aan de hand. Vervolgens ging ik via Cydia wat dingen er weer opzetten die bij de upgrade waren verdwenen, zoals de Cycorder en MMS activatie. Toen vroeg Cydia om een reboot en ging-ie opnieuw opstarten. Maar hij is blijven hangen op het ananas-logo en ik krijg hem met geen mogelijkheid verder aan de praat. iTunes herkent 'm niet, dus ik kan niet restoren.

Opnieuw geprobeerd te pwnen, maar hij gaat niet meer in DFU-mode. Als ik op de powerbutton druk om 'm uit te zetten, gebeurt er niks. Als ik op de homebutton druk, gebeurt er ook niks. Als ik op beide knoppen druk, gaat-ie wel op zwart, maar ook dan herkent iTunes hem niet. Ben nu al de hele nacht aan het pielen, maar ik kom geen steek verder. Wat te doen, iemand een idee?

Het is een 1st gen iPhone en ik werk op Mac, laatste versie iTunes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-09, 11:18
jennefer jennefer is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

zoek in modmyicom.com daar hebben meerdere gebruikers dit probleem gemeld.
waaom altijd meteen willen upgraden naar de laatste FW. Kijk goed eer je begint en weet wat je doet, het is allang bekend dat Cydia problemen geeft na een upgrade!!
Alle respect voor dit forum, maar de welbekende *.com iphone forums lopen voor op dit NL forum...deze loopt bijna altijd achter.
  #3  
Oud 27-09-09, 12:22
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jennefer Bekijk bericht
zoek in modmyicom.com daar hebben meerdere gebruikers dit probleem gemeld.
waaom altijd meteen willen upgraden naar de laatste FW. Kijk goed eer je begint en weet wat je doet, het is allang bekend dat Cydia problemen geeft na een upgrade!!
Alle respect voor dit forum, maar de welbekende *.com iphone forums lopen voor op dit NL forum...deze loopt bijna altijd achter.
Ik wil niet vervelend zijn maar velen hier hebben geen last van problemen met Cydia. Er zijn wel wat meldingen dat valt ook te lezen op dit forum. En wat bedoel je met voorop lopen?
meestal onstaan dit soort problemen bij het downloaden van verkeerde sw uit cydia of zaken die met illegale sw downloads te maken hebben. Daar mag op dit forum niet over geschreven worden omdat het simpelweg illegaal is. Andere .Com forums kijken niet zo nauw en laten dat gewoon toe. Ik ben blij dat wij een andere instelling hebben op dit forum.Maar als het over rechtmatige downloads gaat uit cydia die problemen opleveren dan zijn de mensen hier best bereid om te helpen bij problemen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 27-09-09 om 12:29.
  #4  
Oud 27-09-09, 22:56
dejongje dejongje is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Na heel veel gepiel en gedoe, uiteindelijk m toch in DFU gekregen en kunnen restoren. Eerst de 3.0 er weer opgezet, daarna nieuwe custom 3.1 gemaakt en die erop gezet. Lijkt nu goed te werken. Merk wel haperingen in Cydia, het probleem lijkt me daar in te zitten.
  #5  
Oud 27-09-09, 23:05
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejongje Bekijk bericht
Na heel veel gepiel en gedoe, uiteindelijk m toch in DFU gekregen en kunnen restoren. Eerst de 3.0 er weer opgezet, daarna nieuwe custom 3.1 gemaakt en die erop gezet. Lijkt nu goed te werken. Merk wel haperingen in Cydia, het probleem lijkt me daar in te zitten.
Bedoel je bij het dataladen?
  #6  
Oud 27-09-09, 23:17
dejongje dejongje is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Soms bij het dataladen al, maar soms ook na het opnieuw opstarten of bij teruggaan naar SB als je iets hebt geïnstalleerd. Het lijkt allemaal wat minder stabiel onder 3.1 dan ik gewend was.
  #7  
Oud 20-11-09, 16:45
Paul MT Paul MT is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dit probleem nu ook. Heb alleen maar die ananas en hij komt geen steek verder. Hij hangt steeds daar vast, wordt ook niet meer herkend door PC. Hoe krijg ik dit weer normaal?
  #8  
Oud 20-11-09, 17:13
YBinnenweg YBinnenweg is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul MT Bekijk bericht
Ik heb dit probleem nu ook. Heb alleen maar die ananas en hij komt geen steek verder. Hij hangt steeds daar vast, wordt ook niet meer herkend door PC. Hoe krijg ik dit weer normaal?
probeer hem eens in de DFU mode op te starten:

stap 1
Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.

stap 2
Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

stap 3
Na exact 10 seconden laat je de powerknop los.
Blijf de homeknop indrukken tot itunes opspringt en zegt dat het een iphone in recoverymodus heeft gevonden

probeer dat eens
  #9  
Oud 20-11-09, 17:22
Paul MT Paul MT is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Dat heb ik al geprobeerd. Maar hij blijft op die verdomde ananas hangen.

Op een gegeven moment krijg ik een soort van laad icoon in de ananas, maar die hangt na 2 seconden ook vast...
Reageren

Labels
ananas, cydia, vastgelopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes herkent Iphone niet meer tvtje iTunes 3 28-02-11 08:08
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! diederio iTunes 20 23-05-10 15:30
Itunes herkent Iphone niet meer:( Gian Archief 3 13-10-09 23:33
iPhone: Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel fillem Jailbreak 2 08-09-08 10:45
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.