//

Itunes herkent Iphone niet meer

Itunes herkent Iphone niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond iedereen, ik ben nieuw hier en heb sinds kort een 3G 16 Gb gekregen en deze werkt niet en hierbij heb ik jullie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-02-11, 17:41
tvtje tvtje is offline
• iOS 7.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: meppel
Berichten: 53
Angry Itunes herkent Iphone niet meer

Goede avond iedereen, ik ben nieuw hier en heb sinds kort een 3G 16 Gb gekregen en deze werkt niet en hierbij heb ik jullie kennis nodig. De iphone werkt niet goed en met Itunes probeerde ik het te herstellen maar elke keer geeft het na een tijdtje code 1015 ( probleem met downgrade ) aan. Met Brickr probeer ik het te restoren maar het programma doet niks , bij het dubbel klikken flikkert het venster even op dan niks meer en nu als ik het aanzet heb ik alleen het teken dat ik de phone aan Itunes moet koppelen maar als ik het doet dan ziet Itunes de phone niet meer. Ik ben nu ten einde raad kunnen jullie mij uitleggen wat ik verkeerd deed en wat ik nu moet doen om de phone aan de praat te krijgen ? Welke firmware de phone heeft weet ik ook niet omdat het al niet meer deed toen ik hem kreeg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-11, 18:18
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Klinkt alsof hij aardig ver heen is. Probeer de DFU-modus eens.
  #3  
Oud 25-02-11, 13:21
tvtje tvtje is offline
• iOS 7.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: meppel
Berichten: 53
Standaard error code 1015

Goede middag, ik heb precies gedaan wat verteld wordt maar na een tijdje geeft Itunes aan dat het niet lukt met de code 1015, het ging allemaal automatisch via Itunes dus ik kan ook niet kiezen welke firmware ik het wil restoren, klopt het ? wat moet ik nu doen ?
  #4  
Oud 28-02-11, 07:08
tvtje tvtje is offline
• iOS 7.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: meppel
Berichten: 53
Standaard

Deze probleem is het mij gelukt met Blackrain en vermeld onder Iphone Applicaties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes herkent iphone 4 niet meer Getaway07 iTunes 1 21-03-11 14:51
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer 00melo00 Jailbreak 0 31-03-10 07:39
Itunes herkent Iphone niet meer:( Gian Archief 3 13-10-09 22:33
Windows: iTunes herkent iPod nano niet meer na gebruik iPhone Dopster iTunes 15 21-08-08 18:39
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! mister@ Unlock [archief] 8 10-01-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.