Itunes herkent Iphone niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond iedereen, ik ben nieuw hier en heb sinds kort een 3G 16 Gb gekregen en deze werkt niet en hierbij heb ik jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes herkent Iphone niet meer
Goede avond iedereen, ik ben nieuw hier en heb sinds kort een 3G 16 Gb gekregen en deze werkt niet en hierbij heb ik jullie kennis nodig. De iphone werkt niet goed en met Itunes probeerde ik het te herstellen maar elke keer geeft het na een tijdtje code 1015 ( probleem met downgrade ) aan. Met Brickr probeer ik het te restoren maar het programma doet niks , bij het dubbel klikken flikkert het venster even op dan niks meer en nu als ik het aanzet heb ik alleen het teken dat ik de phone aan Itunes moet koppelen maar als ik het doet dan ziet Itunes de phone niet meer. Ik ben nu ten einde raad kunnen jullie mij uitleggen wat ik verkeerd deed en wat ik nu moet doen om de phone aan de praat te krijgen ? Welke firmware de phone heeft weet ik ook niet omdat het al niet meer deed toen ik hem kreeg.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klinkt alsof hij aardig ver heen is. Probeer de DFU-modus eens.
|
|
|||
|
|||
error code 1015
Goede middag, ik heb precies gedaan wat verteld wordt maar na een tijdje geeft Itunes aan dat het niet lukt met de code 1015, het ging allemaal automatisch via Itunes dus ik kan ook niet kiezen welke firmware ik het wil restoren, klopt het ? wat moet ik nu doen ?
|
|
|||
|
|||
Deze probleem is het mij gelukt met Blackrain en vermeld onder Iphone Applicaties
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes herkent iphone 4 niet meer | Getaway07 | iTunes | 1 | 21-03-11 15:51 |
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer | 00melo00 | Jailbreak | 0 | 31-03-10 08:39 |
Itunes herkent Iphone niet meer:( | Gian | Archief | 3 | 13-10-09 23:33 |
Windows: iTunes herkent iPod nano niet meer na gebruik iPhone | Dopster | iTunes | 15 | 21-08-08 19:39 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|