Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb m'n Iphone gerestored naar de originele firmware. Alles leek goed te gaan maar de Iphone komt bij opstarten niet verder dan het Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel
Ik heb m'n Iphone gerestored naar de originele firmware.
Alles leek goed te gaan maar de Iphone komt bij opstarten niet verder dan het Apple Logo en hij vibreert regelmatig. Meer niet. Itunes herkent hem wel en gaat zelfs syncen... Moet ik nu toch weer opnieuw restoren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem, krijg 'm ook niet meer in dfu mode
|
|
|||
|
|||
Ik had een reservekopie van mijn 1.0 overgezet naar m'n 3G waarna ik tegen dit probleem aan liep, heb inderdaad opnieuw moeten restoren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G hangt op Apple logo + Spinning wheel | Morphine | iPhone algemeen | 18 | 04-01-11 07:16 |
iPhone 3gs hangt op apple logo | stefaaaan | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 22:30 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 15:30 |
Windows7 herkent mijn iPhone niet, iTunes wel. | Birdieman1 | iTunes | 31 | 09-05-10 17:31 |
iPhone: iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer | dejongje | Jailbreak | 8 | 20-11-09 17:22 |
|
|