iPhone 3gs hangt op apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3GS en opeens (deed niks aparts) blijft hij hangen op het opstart logotje. Ik heb de iPhone al harde reset ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3gs hangt op apple logo
Hallo,
Ik heb een iPhone 3GS en opeens (deed niks aparts) blijft hij hangen op het opstart logotje. Ik heb de iPhone al harde reset gegevens (home + powerbutton) maar start helaas nog niet door. Ik ben afhankelijk van jailbreak omdat ik moet unlocken. Ik heb mijn handtekening op mijn computer opgeslagen maar (volgens mij, weet niet zeker) niet in Cydia. Hebben jullie tips wat ik kan proberen zonder te herstellen? En kan ik zoiezo wel herstellen als ik mijn handtekening heb opgeslagen op mijn pc en niet zeker in cydia? ireb werkte helaas niet firmware: 3.1.2. Alvast bedankt, Stefan Laatst gewijzigd door stefaaaan; 13-07-10 om 22:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd in DFU te zetten en blackra1n te draaien?
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem alleen dan met 3.1.3 afhankelijk van Unlock.
|
|
|||
|
|||
aan de gang gekregen met custom firmware maar na gebruik van spirit zelfde probleem...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs blijft vastzitten op apple logo | tibootje2000 | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 14:18 |
iPhone 3G hangt op Apple logo + Spinning wheel | Morphine | iPhone algemeen | 18 | 04-01-11 07:16 |
iPhone: iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer | dejongje | Jailbreak | 8 | 20-11-09 17:22 |
iPhone: Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel | fillem | Jailbreak | 2 | 08-09-08 10:45 |
|
|