//

Iphone half defect na jailbreak / hack?

Iphone half defect na jailbreak / hack? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclubmedemembers.. Ik heb gister op school m'n iphone even aan een klasgenoot 'geleend' omdat hij wat spullen moest overzetten. Hij heeft zelf ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-09-08, 23:21
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard Iphone half defect na jailbreak / hack?

Beste Iphoneclubmedemembers..

Ik heb gister op school m'n iphone even aan een klasgenoot 'geleend' omdat hij wat spullen moest overzetten. Hij heeft zelf ook een iphone, gejailbreaked en al en hij vroeg me naar jailbreaks enz. en of ik hem wilde jailbreaken.

Ik paste in eerste instantie, maar nadat ik 90 keer voor gek werd verklaard dat ik het niet had gedaan (en veel positieve reacties had gelezen op de site en forum) toch maar in zee gegaan met quickpwn. Vervolgens ben ik naar een les gegaan en heb m'n iphone een tijd niet gezien.

Na de les kreeg ik m'n iphone terug en het leek wel pimp my ride. Alles was anders (thanks to winterboard ofzo) en er stonden veel meer applications op. Ik was eerst wat bezorgd, maar toen ik checkte of alles het deed bleek er niets aan de hand en ik was gerust. Hij had mijn mac gebruikt om apps erop zetten, dus gesynched met eigen itunes.

Echter, nu heb ik het probleem dat itunes mijn muziek en films niet meer vind en dat veel apps (toch wel zo'n 75%) niet meer willen opstarten. Is dit na aanleiding van een probleem in de jailbreak? Hij heeft ook iets gedaan met mobileinstall ofzo, had het nog opgezocht maar werd niet al te veel wijzer..

Hoe verhelp ik dit? Ik mag alles kwijtraken op m'n iphone, liever niet natuurlijk (smsjes enzo), maar wat niet gaat dat gaat niet.. Iemand een idee?

Edit:

Ik verwacht dat iedereen hier gewoon aan het uitgaan is, haha.. dus ik ben begonnen met een restore (Itunes > Restore). Hoop dat ik nu geen dingen verneuk..

Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 07-09-08 om 00:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-08, 00:05
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kan je iPhone maar met 1 bibliotheek syncen. Dus je bent helaas je muziek etc. weg. Tenzij je al je muziek op je mac hebt staan. Dan kun je later weer terug syncen.

Hij heeft waarschijnlijk een gepatchte mobileinstall file erop gezet. Hierdoor kun je illegaal apps installeren via iTunes. Over hoe en wat over dit onderwerp mogen we op dit forum niet over praten
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 07-09-08, 00:14
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Oeps, ik heb iets verkeerd uitgelegd. Ik heb maar één itunes gebruikt.. dus alles stond in m'n bibliotheek... alleen Itunes op m'n telefoon herkende het niet.. of hoe dat ook heet.

Verder heb ik helemaal geen intentie om apps illegaal te installeren, ben zelf ook een developer van content en weet dat het nooit leuk is als je dingen gebootlegged worden op het internet. Dus die info hoef ik ook helemaal niet te hebben, haha.
  #4  
Oud 07-09-08, 00:24
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan hem beter zelf opnieuw restoren en jailbreaken. Hier een guide om te jailbreaken
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 07-09-08, 00:30
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Bedankt, iMario.
Ik heb hem gerestored, ondertussen wat info gekregen over het jailbreaken enz.

Is het slim om te jailbreaken? Ik bedoel, met garantie van apple enzo...

Niet dat ik waarde hecht aan de garantie van Apple, want de klantenservice is toch *****, maar goed..
  #6  
Oud 07-09-08, 08:59
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Het heeft te maken met de software op je telefoon handmatig editten zodat bepaalde betaalde apps illeaal op je iphone kunnen ofzo.. Alleen crasht hij veel vaker ofzo, dus het is niet aan te raden.

iPhone doet het trouwens weer. Restore + Jailbreak, en chi is weer blij!
Yay for cycorder met sound!
  #7  
Oud 07-09-08, 10:40
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

Ok bedankt, snap er weinig van het zal wel, back ontopic ')
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 12:14
half defect scherm (geen galsbreuk) dsimons iPhone algemeen 2 06-07-09 14:39
hack voor de 1.1.1 van jailbreak truckdiver Archief 2 12-10-07 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.