Help! 5 vragen! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubbers, Ik wil graag mijn iPhone 3G jailbreaken maar nu heb ik een paar vragen: 1: Ik heb mijn iphone 2G al gejailbreakt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Help! 5 vragen!
Beste iphoneclubbers,
Ik wil graag mijn iPhone 3G jailbreaken maar nu heb ik een paar vragen: 1: Ik heb mijn iphone 2G al gejailbreakt met winpwn, is dat erg? 2: Kan ik mijn iphone 3G unjailbreaken en later opsturen als er een probleem is? 3: Is jailbreaken zonder gevolgen (IMEI en dergelijke) 4: Kan ik met de nieuwe WinPWN zonder probleem jailbreaken? 5: Kan ik niet gewoon een custom firmware er nu op zetten? Gregor
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1: Ik heb mijn iphone 2G al gejailbreakt met winpwn, is dat erg?
Nee dat is niet erg. 2: Kan ik mijn iphone 3G unjailbreaken en later opsturen als er een probleem is? Ja, gewoon restoren met een originele firmware. 3: Is jailbreaken zonder gevolgen (IMEI en dergelijke) Ja dat is zonder gevolgen. 4: Kan ik met de nieuwe WinPWN zonder probleem jailbreaken? Ja dat kan. 5: Kan ik niet gewoon een custom firmware er nu op zetten? Nee je moet eerst je iPhone pwnen.
|
||||
|
||||
Bedankt, nog een klein vraagje, waar kan ik firmware 2.02 voor de iphone 3g downloaden?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nog 1 vraag, stel dat ik per ongeluk onofficiele carriers heb aangeklikt in plaats van officiele, is dat erg? ( Ik gebruik T Mobile )
|
|
||||
|
||||
waar heb je onofficiele carriers aangeklikt?? en waren mijn antwoorden niet goed?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik snap sowieso niets van dat jailbreaken.. Kan ik daar niet gewoon een programma voor laten draaien die alles voor me doet
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 vragen | erikvanl | Odido (T-Mobile) | 9 | 04-04-11 18:21 |
2 vragen | Denbosch | iPhone Apps | 1 | 12-08-10 01:10 |
Vragen | AtesYurek | Archief | 1 | 18-10-09 16:35 |
Vragen | carlos_33 | Archief | 2 | 15-10-09 17:53 |
Vragen Vragen. | 0zz0 | Archief | 4 | 06-11-08 00:57 |
|
|