//

Iphone 2G scherm op kabel + itunes logo

Iphone 2G scherm op kabel + itunes logo discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een Iphone 2G (US) van iemand over kunnen nemen. Vanmiddag is er door iemand een nieuw moederbord in gezet (want was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-10, 20:07
Marijne Marijne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Unhappy Iphone 2G scherm op kabel + itunes logo

Beste allemaal,

Ik heb een Iphone 2G (US) van iemand over kunnen nemen. Vanmiddag is er door iemand een nieuw moederbord in gezet (want was beschadigd geraakt). Hierna deed de iphone het gewoon. Toen ik m wilde synchroniseren met Itunes gaf deze aan dat ik wat moest installeren, dit heb ik gedaan (weet niet meer wat het was maar nu heb ik iig nieuwste itunes). Hierna geeft itunes deze melding: Er is een probleem met uw iphone. Hij wordt niet herkend. Mijn Iphone blijft sinsdien staan op het scherm met het stekkertje en het ituneslogo. ik kan wel een emergency call doen. verder doet hij niets. ik heb al geprobeerd de iphone weer in de normale modus te krijgen door de home + bovenste knop in te drukken maar dit doet niets behalve aan en uitschakelen.

De iphone is unloched en gejailbreaked. Ik weet niet of dat nu gewist is door wat ik met itunes heb gedaan? Ik ben niet echt thuis in het unlocken enzo..
Is er iemand die me hiermee kan helpen??

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-10, 20:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt de nieuwste Redsn0w gebruiken en de firmware van 3.1.2 selecteren.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 11-02-10, 20:52
Marijne Marijne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard redsnow?

ik heb geen idee hoe dit werkt? waar kan ik dit downloaden en is het een beetje goed te doen als je er geen verstand van hebt?
Reageren

Labels
help filmware, iphone 2g 8gb, jailbreak, unlocken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes el_vinio iTunes 3 20-01-10 22:22
usb kabel en itunes logo, maar nu? machil Archief 1 19-05-09 23:55
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25
itunes logo op scherm help fille Archief 2 21-04-08 15:21
logo op scherm franing Archief 1 09-04-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.