Geluid bij telefoon werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is hier inmidels al een oplossing voor? Ik kan bijna een ander niet verstaan door de telefoon (iphone 3G) en een ander kan mij bijna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is hier inmidels al een oplossing voor?
Ik kan bijna een ander niet verstaan door de telefoon (iphone 3G) en een ander kan mij bijna niet verstaan. Kan iemand mij helpen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan ineens niets meer horen als ik iemand wil bellen. Zij horen mij wel, ik hen niet. Nog nooit een probleem mee gehad! Ik ben een ware digibeet en weet echt niet wat ik ermee moet doen. Kan iemand mij "tips voor dummies" geven???
|
|
|||
|
|||
Ik had dit vanochtend ook en een collega en een vriendin van mij ook! Alles werkt nu echter weer?! Ik kon anderen niet verstaan maar zij mij wel en zij konden elkaar niet verstaan etc. We hebben allemaal KPN, maar allemaal een andere telefoon (ik een IPhone, ander een Nokia en de derde een Blackberry).
Alles doet het nu weer!! Lijkt me een of andere storing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij opnemen telefoon | macdano | Archief | 3 | 29-07-09 21:27 |
Telefoon werkt niet meer. | VitaminX | iPhone algemeen | 6 | 22-03-09 03:05 |
telefoon werkt niet | alo-b | Archief | 0 | 10-01-09 03:31 |
Telefoon Scherm werkt niet | Midget | iPhone algemeen | 2 | 02-09-08 12:09 |
Phone --> Recents werkt niet! Telefoon gaat ook niet over? | Roelio | Archief | 2 | 02-02-08 21:46 |
|
|