Weergave van push apps in background discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een Cydia app die laat zien welke pushnotificaties-able apps open staan in de infobar bovenaan. Ik wil namelijk zien of mijn skype, voip ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weergave van push apps in background
Is er een Cydia app die laat zien welke pushnotificaties-able apps open staan in de infobar bovenaan.
Ik wil namelijk zien of mijn skype, voip push enabled is bovenin zonder naar mijn settings te gaan of te dubbel tappen om het te checken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Anyone? kick
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
Alle iDevices: Lock Background van thema niet te zien | Melle123 | Jailbreak | 0 | 06-01-11 21:09 |
background rippe van theme? | dikkevettenoob | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-09 13:07 |
Weergave van de Volkskrant in Twitterprogramma's | Brandius | iPhone Apps | 0 | 11-11-09 15:48 |
Weergave info (versienummer) apps op Iphone | winock | iPhone Apps | 6 | 09-09-09 09:55 |
|
|