Lock Background van thema niet te zien discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb een probleem. Als ik thema's download via cydia. En ben er 100% zeker van dat in die themas een veranderde Lock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lock Background van thema niet te zien
Hallo allemaal.
Ik heb een probleem. Als ik thema's download via cydia. En ben er 100% zeker van dat in die themas een veranderde Lock Background is bijgevoegd. Maar deze verandert bij mij niet. Het blijft gewoon als wat ik atlijd heb. Maar zou het dus wel leuk vinden als deze met het thema mee verandert. Iemand idee hoe dit kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes VLC upload van filmpies kan ik niet zien. | AquaDragon | iTunes | 1 | 14-01-11 12:22 |
Weergave van push apps in background | forrestgumpx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 31-12-10 14:34 |
iPhone: iphone met T-mobile lock hoe kan ik Firmware zien ? | andre-nl | Jailbreak | 0 | 16-09-10 22:12 |
background rippe van theme? | dikkevettenoob | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-09 13:07 |
|
|